MS Windows
briani 27239
kernel32.dll
Fra : Søren

Dato : 07-01-03 22:25

Hej NG.

Jeg får en fejlmeddelelse " kernel32.dll når min søn vil spille Diablo II,
den skriver også at der ikke er nogen cd i drevet selvom der er. Kører med
XP nu, men inden jeg installerede XP var der ingen problemer (win98).

Er der nogen der ved noget om dette ?

Søren

Fra : Bigstar@ofir.dk

Dato : 11-01-03 22:29

Søren <s.thomsen@mail.dk> skrev:
>Hej NG.
>
>Jeg får en fejlmeddelelse "
>kernel32.dll når min søn vil spille Diablo II,
> [...]

Jeg har af og til samme problem med kernel32.dll. Når den opstår
ved mig er jeg tit nødt til at restarte computeren for at kunne
fortsætte. Kender ikke løsningen på problemet, men du er altså
ikke alene.

Hilsen
Jesper

Fra : Dorf

Dato : 15-01-03 11:19

> [...]
>den skriver også at der ikke er nogen cd i drevet selvom der er. Kører med
>XP nu, men inden jeg installerede XP var der ingen problemer (win98).
Jeg har sommetider fået meddelese om at den og den .dll-fil manglede,
og har så fundet dem på
http://dll.yaroslavl.ru/index.php3?lng=&in_char=K
Jeg ved ikke om det er til nogen hjælp, men det er da et forsøg.

MVH
/dorf