Bundkort m. Audio, Video og LAN
Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 08-01-03 16:34

Da jeg skal til at lave en lille multimedia computer der skal tilsluttes
fjernsyn samt anlæg og ikke må fylde alverden (dvs. normalt kabinet er for
stort), søger jeg derfor et bundkort der har det hele onboard. Hvis der er
nogen der har kendskab til et bundkort der opfylder ovennævnte krav og som
fungerer upåklageligt, hører jeg gerne om model/pris. Andre bundkort som
ikke opfylder alle kravene men som ihvertfald er lille har også
interesse.

--
Venlig hilsen Rasmus Christiansen

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 08-01-03 16:44

"Rasmus Christiansen" <c971458*remove-this*@student.dtu.dk> wrote in message
> [...]
> fungerer upåklageligt, hører jeg gerne om model/pris. Andre bundkort som
> ikke opfylder alle kravene men som ihvertfald er lille har også

Hvad med microATX? edbpriser.dk-->hardware-->bundkort-->vælg standard:
"MicroATX"....der er da næsten alt hvad man kan ønske sig, eller?

MVH
Thomas

Fra : Erik Rudbeck

Dato : 08-01-03 20:15

> [...]
> fungerer upåklageligt, hører jeg gerne om model/pris. Andre bundkort som
> ikke opfylder alle kravene men som ihvertfald er lille har også

Prøv at kigge på en ASUS Terminator

http://www.asus.com/products/desktop/termp4/overview.htm

Det er en lille rap box med alt integreret. Den kommer som en 'barebone',
hvor man selv tilføjer processor, ram og harddisk.

--
Erik Rudbeck
Cleanup my address before replying by mail

Fra : Mikael Winther Berte~

Dato : 08-01-03 21:48

On Wed, 08 Jan 2003 16:33:54 +0100, Rasmus Christiansen wrote:

> [...]
> krav og som fungerer upåklageligt, hører jeg gerne om model/pris. Andre
> bundkort som ikke opfylder alle kravene men som ihvertfald er lille har

Der var en der spurgte i dk.edb.hardware om et lille kabinet hvor et
interessant bundkort blev nævnt...
http://www.viavpsd.com/product/epia_mini_itx_spec.jsp?motherboardId=21

Hvis du ønsker at se kabinettet som tråden handler om...
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1404697894

Reference til tråden - just in case...
3e1be234$0$47067$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

/Mikael

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-01-03 23:05

Mikael Winther Bertelsen wrote:
> Reference til tråden - just in case...
> 3e1be234$0$47067$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

Rettelse:

Husk "news:" foran message ID.

/Mikael

Fra : Mikael Winther Berte~

Dato : 09-01-03 00:07

On Wed, 08 Jan 2003 23:05:21 +0100, Mikael Nørrelund Andersen wrote:

> Rettelse:
>
> Husk "news:" foran message ID.

Sorry, my mistake...!

Tak Mikael