MS Windows
briani 27239
multi boot
Fra : ronnie M

Dato : 08-01-03 16:16

Tak for hjælpen, men den spørger om en adminstater kode når man vil reparere
XP. Og det har jeg ikke!! Jeg har aldrig tastet den ind.
Håber det kan løses hurtigst mulig.

Fra : Henning

Dato : 08-01-03 21:28

"ronnie M" <ronnie@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3e1c408f$0$195$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Tak for hjælpen, men den spørger om en adminstater kode når man vil reparere XP. Og det har jeg ikke!! Jeg har aldrig tastet den ind.

Jeg vil ikke lyde fræk, men har du prøvet bare at taste 'enter' for et tomt password?

--
Who, what, where: http://move.to/henning

Fra : Ronnie M

Dato : 09-01-03 16:35

ja, da...

Fra : Jens

Dato : 10-01-03 19:51

> ja, da...

Så har du en god grund til at reinstallere din xp.
Og sæt så en kode på administrator kontoen når den beder om det, det er
nemlig en god idè.

og lad nu være med at installere oveni eller ved siden af, fjern den xp der
er med en formattering, det er også en meget god idè

mvh Jens

Fra : Ronnie M

Dato : 09-01-03 16:35

ja da