T18
Fra : Preben Finne

Dato : 08-03-01 17:35

Hej

Er der nogen der ved om der findes unlock koder til Ericsson T18

Preben

Fra : Jakob Svaneberg

Dato : 12-03-01 12:23

Hej Preben.

Det gør der, denne kode har di operatør, så du skal kontakte denne for at få
koden ;-(((, however, du kan unlocke den ved at bruge et datakabel og et
lille stykke software. (ligger til download på min hjemmeside). ))

Mvh

Jakob
http://home11.inet.tele.dk/svaneber

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 12-03-01 12:51

Får en fejl 404. Kan den også unlocke en T10'er?

Fra : Jakob Svaneberg

Dato : 12-03-01 13:31

Det har jeg brugt det til ))

P.S. Efter kl 1400 d.d., vil der ligge et par programmer mere til det samme

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 12-03-01 15:28

> Det har jeg brugt det til ))

Nu virker linket - og der er vist kommet mere på.

Hvad er en fast unlocker?

Kan du anbefale dit "gør en t10'er om til en t18'er?

Hvor vil du anbefale at man køber sit datakabel til unlockningen?

Er det svært at unlocke?

Vh, Lars