også lidt pral herfra!
Fra : Battlefield´s

Dato : 08-01-03 16:06

Hej
Jeg synes da også lige jeg vil prale lidt:
EP Astrakhan´s Mocca Casmir (brunmasket siameser) er blevet Distinguished
Merit (måske stavet forkert!) på grundlag af >10 BIS.
Godt nok er det ikke på egne vegne, men da jeg var ejer af faderen til
Casmir, glæder resultatet også mig.
Casmir er ejet af Kirsten Buna, Astrakhan´s opdræt.
Tillykke ønsker
Vibeke

---

Fra : Eva Schmidt

Dato : 08-01-03 16:40

Battlefield´s <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> [...]
faderen til
> Casmir, glæder resultatet også mig.
> Casmir er ejet af Kirsten Buna, Astrakhan´s opdræt.

Tillykke med "barnebarnets" fine resultater!
Findes der billeder, så man kan få vidunderet at se???

mvh Eva

> ---
30-12-2002

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 08-01-03 16:46

Jamen tillykke til dig med "barnebarnet", det er så dejligt at se at tingene
går godt

hilsen Sanne

Fra : Battlefield´s

Dato : 08-01-03 17:03

Hej
Tak skal i have
Der findes billeder af dejlige Casmir på vores klubs hjemmeside:
http://www.dso.dk/
se under Top 10/5/5
år 2000, kastrat nr. 3
Det er også Casmir der repræsenterer brunmasket siameser under:
Farver og mønstre, siamesere.
Håber at det er til at finde.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Elwarth

Dato : 08-01-03 18:11

> Jeg synes da også lige jeg vil prale lidt:
> EP Astrakhan´s Mocca Casmir (brunmasket siameser) er blevet Distinguished
> Merit (måske stavet forkert!) på grundlag af >10 BIS.

Hej Vibeke

Jamen, hjertelig til lykke med "afkommet".

Venligst
Dorthe