MS Windows
briani 27239
Microsoft update 810649
Fra : Fishypage.dk

Dato : 08-01-03 09:21

Microsoft update 810649 fejl under instalation

Kan ikke instalere den samme problem har 3 af mine venner....

Any1??

PS ja antivirus er slået fra.....

Fra : Madsen

Dato : 08-01-03 18:03

Fishypage.dk skrev:

> Microsoft update 810649 fejl under instalation

Det er altid en god idé at nævne hvilken Windowsversion der er tale
om, men prøv: <news:Xns92F18570E1625.thomas@madsen.tdcadsl.dk>

Madsen.

Fra : best

Dato : 08-01-03 19:38

810649: Critical Update. Posted: December 18, 2002

This update contains several fixes to Windows components to better
support default Web browsers other than Internet Explorer, as described
in Microsoft Knowledge Base (KB) Article 810649. Download now to improve
the interaction of certain Windows components with default web browsers
other than Internet Explorer.

System Requirements
This update applies to Windows 2000 with Service Pack 3.

http://www.kandu.dk/

Fra : Dennis H

Dato : 10-01-03 00:48

Hej

Jeg havde samme problem i win2000
Løste det ved at downlode update filen
Q810649_W2K_SP4_X86_DA.exe

og så køre den fra min harddisk, så virkede det.

Dennis H