MS Windows
briani 27239
Office 2000 SP3 - Download af full version~
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 08-01-03 15:39

Jeg står overfor at skulle opdatere x-antal maskiner med offiice 2000 til
SP3 - men kan den unten lynmer ikke finde SP3 til DL.
Er der nogen der ved hvor jeg kan finde den *fulde* opdatering (altså ikke
bare den 156kilobyte , den kan jeg sagtens finde) da jeg ikke ønsker at
skulle downloade opdateringen x antal gange :)
Jeg kan finde en Multilang version , men så vidt jeg kan læse kræver det en
multilang office , og min er en DK (har prøvet at hente den ned anyways og
køre installationen ->kan ikke finde den office jeg har installteret (2000
DK).)
Selv end ikke google vil give mig andet end UK versionen , nogne der ved
hvor jeg støver DK versionen op? - jeg har efterhånden zappet rundt på deres
side en lille times tid og er ved at tage det lidt små personligt :)

/Dennis

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-01-03 16:01

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev :

>Jeg står overfor at skulle opdatere x-antal maskiner med offiice 2000 til
>SP3 - men kan den unten lynmer ikke finde SP3 til DL.

news:dk.edb.programpakker.ms-office vil være den rigtige gruppe
at spørge i.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 08-01-03 22:05

Jeg ville nok kigge her:
http://office.microsoft.com/danmark/Downloads/default.aspx
Den tredje opdatering fra oven, er vist den du søger.

Kurt