Opsætning af FP2000
Fra : Kurt Lund

Dato : 15-12-00 12:51

Nu begynder det at irritere mig. Kan det virkelig ikke lade sig gøre at
fjerne
følgende linier på alle nye sider:

Og hvis det kan, hvordan gør jeg så?

--
Kurt Lund

Fra : jopa

Dato : 15-12-00 14:12

Kurt Lund skrev bla:.
> Nu begynder det at irritere mig. Kan det virkelig ikke lade sig gøre at
> fjerne
> følgende linier på alle nye sider:

Selvfølgelig kan du det.
Men du skal være opmærksom på at hver gang du fjerner det og derefter ændrer
dine sider i Frontpage sætter den koden ind igen.
Åbn din teksteditor og fjern det fra den. Du kan vist også fjerne det inde
fra Frontpage (vis HTML)
hej

jopa

http://home19.inet.tele.dk/johnp/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-12-00 14:45

Fri, 15 Dec 2000 14:11:51 +0100, skrev "jopa" <johns@paradis.dk>:

>Selvfølgelig kan du det.
>Men du skal være opmærksom på at hver gang du fjerner det og derefter ændrer
>dine sider i Frontpage sætter den koden ind igen.

I FP 98 kan i page properties => custom fjerne det permanent og
skrive, det man vil have stående fast på hver side.

Så mon ikke noget lign. er muligt i FP 2000?

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : Kurt Lund

Dato : 16-12-00 00:40

"Knud Gert Ellentoft" skrev:
> I FP 98 kan i page properties => custom fjerne det permanent og
> skrive, det man vil have stående fast på hver side.
>
> Så mon ikke noget lign. er muligt i FP 2000?

Det er prøvet, men så snart en ny side dannes, så står linierne der
igen. Jeg erindrer også, at FP98 var nemmere at have med at gøre.

--
Kurt Lund

Fra : Kurt Lund

Dato : 16-12-00 00:41

"jopa" <johns@paradis.dk> skrev:

> [...]
> dine sider i Frontpage sætter den koden ind igen.
> Åbn din teksteditor og fjern det fra den. Du kan vist også fjerne det inde

Tak for forslaget, men det er en permanent løsning, jeg er ude efter.

--
Kurt Lund

Fra : N/A

Dato : 17-12-00 22:35

Fra : N/A

Dato : 17-12-00 22:35

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-12-00 22:35

Overhovedet ikke, du kan stadig tilføje alle de metakoder du vil i
Page Properties. Hvis du ønsker dem på alle sider så gem siden som en
template og brug denne når du laver en ny side.
Angående fjernelse af de nævnte metakoder så se:
http://www.jimcoaddins.com/

Igen der er ingen måde fjernelse af disse vil gøre det lettere for dig
at tilføje dine egne metakoder.