premature e
Fra : etta place

Dato : 08-01-03 14:02

er der nogen mænd her som har erfaring med, via teknikker, at forhale
udløsning?

etta

Fra : ThomasG

Dato : 08-01-03 14:42

"etta place" skrev d. 08-01-03 14:02 dette indlæg :
> er der nogen mænd her som har erfaring med, via teknikker, at forhale
> udløsning?
>
> etta

Hej etta

Prøv en penis ring. Den hjælper flere mænd med dette problem.

Ellers kan du prøve en teknik hvor du i 1 uge onanere, men kun til du
får rejsning, så stopper du. Uge 2 du onanere til du får rejsning og
fortsætter 4-5 tag mere, så stopper du. Uge 3 du onanere til dine
testikler begynder at trække sig lidt op i pungen, så stopper du. Uge 4
du onanere til dine testikler begynder at trække sig lidt op i pungen og
fortsætter 4-5 tag mere, så stopper du. Uge 5 du onanere til du er ved
at komme og stopper lige inden du kan mærke sæden i din penis, så
stopper du. Uge 6 du onanere til du kan mærke sæden i bunden ( roden )
af din penis derefter trykker du 10-15 sekunder på undersiden ( den
store blodåre du kan se på din penis ) helt nede ved roden.

Denne lille, men desværre lange øvelse skullekunne hjælpe dig meget. Et
ekstra lille fif du kan bruge er knibe øvelser ( det er faktisk ikke kun
kvinder der burde lave dem ).

En god måde at huske dem på er hvis f. eks. køre i bil til arbejdet, så
prøv hver gang du holder for rødt at lave knibe øvelser.

Hilsen

Thomas

http://www.kandu.dk/

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 09-01-03 07:53

"ThomasG" <ThomasG.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
[snip en masse godt]

> [...]
arbejdet, så
> prøv hver gang du holder for rødt at lave knibe øvelser.

Kan nu anbefale både mænd og kvinder at lave knibeøvelserne foran
et spejl hjemme, i første omgang. Tilsyneladende har mange
mennesker en direkte forbindelse fra musklerne man kniber med, til
øjenbryn og andre af ansigtets muskler - hvorved de kommer til at
sidde i bilen, til fare for andre - imens de kniber og laver
underlige grimasser.

Kærlige hilsner
J¤mfruen) Der har trænet mange i at lave
bækkenbundsøvelser.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-01-03 03:05

"etta place" <etta@place.com> skrev i en meddelelse
> er der nogen mænd her som har erfaring med, via teknikker, at forhale
> udløsning?

ja det er desvære et problem jeg tæt på aldirg har haft ------ men sex og de
ting der forgård i hovedet hænger jo uvilkårligt sammen
så .... måske du kunne træne dig selv til at abstrahere lidt og øve gamle
telefonnr når du kan mærke den er på vej til at gå ?
ja nu ved jeg ikke hvor slemt det er ???
jeg har kendt folk ( mænd ) der kunne få den til at gå ved at drømme noget
saftigt - eller for den sags skyld bare ved at kikke på et porno blad
hvis du er derude hvor dine orgasmer er helt hinsides viljens kraft ( det
kan jeg slet ikke forestille mig ??
gik på efterskole med en der havde det som dig - når vi gik på natte rov så
smuttede han altid lige ud og tog en spiller før vi smuttede ned af nedløbs
røret
men han kunne jo så også komme 15 minutter efter.....
men det eneste jeg kan forestille mig er at du kan begynde at presse nogen
kedsommelige ting ind i din bevidsthed og lære at træge dem frem som
aftændning
Der kan man jo med rette misunde de kvinder der KAN komme - de kan jo fanme
ryste dem ud af ærmet når de først kommer i gang
hvor de fleste voksen hetro seksuelle mænd nok mest trænger til at ryge
bagefter :)

bedste hilsner
Bo M M