Plys til klatrestativ
Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 08-01-03 13:23

Hejsa GR.

Er der nogen der ved om man kan og i så fald hvor man kan købe (på sjælland)
sådan noget plys løst til et klatrestativ og hvad det koster? jeg har været
i adskillige stofbutikker men de har ikke noget.

Mvh
Hanne M.

Fra : Leyna

Dato : 08-01-03 14:05

On Wed, 8 Jan 2003 13:22:40 +0100, "www.toyota-forum.dk"
<2yota@e-mail.dk> wrote:

> [...]
>sådan noget plys løst til et klatrestativ og hvad det koster? jeg har været
>i adskillige stofbutikker men de har ikke noget.

Prøv evt. her http://www.stofogstil.dk De har en masse stoffer i deres
katalog, og det skulle undre mig meget om ikke du kunne finde noget
dejligt plys.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Mette Jensen

Dato : 08-01-03 14:55

Jeg ved de har det i butikken. Men det er ikke i
deres katalog. Jeg har været derude inden for en mådende
og der havde de det!

--
Venlig hilsen Mette

www.Chimera-MaineCoon.dk

"Man er modigere end man tror,
stærkere end man ser ud
og klogere end man synes"
Peter Plys

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 08-01-03 15:11

> Jeg ved de har det i butikken. Men det er ikke i
> deres katalog. Jeg har været derude inden for en mådende
> og der havde de det!

Yes, og til 29.95 pr meter.

Mvh Maria

Fra : Majer

Dato : 08-01-03 15:17

"www.toyota-forum.dk" <2yota@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
været
> i adskillige stofbutikker men de har ikke noget.

Jeg købte nogle plystæpper i Jysk Sengetøj, da jeg skulle lave klatremiljø.
Jeg ville have det i sort, og fandt en "plaid" til ca 75 kr. Og det er lige
så blødt som Plys.

Med Venlig Hilsen
--
Majer

http://www.majer.dk
(Nu med helt nyt design)

Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 08-01-03 16:43

Jeg har købt plys i Peters Restehandel i Roskilde, til mit klatretræ.
/Carina

Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 08-01-03 17:33

> Jeg har købt plys i Peters Restehandel i Roskilde, til mit klatretræ.
> /Carina

Hvor i roskilde ligger det?

Mvh
Hanne M.

Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 08-01-03 19:43

Langebjerg 33, 4000 Roskilde
det ligger i nærheden af Trekroner station.
/Carina

Fra : Mette Jensen

Dato : 08-01-03 21:20

Det er det samme som stof og stil!