MS Windows
briani 27239
Multi boot
Fra : NFE

Dato : 08-01-03 12:22

jeg har investeret i en ny hdd - nu har jeg så planer om at dele den op i 3
partitioner, og så køre 3xWinxp - hvordan gøres det bedst og nemmest??

--
Mvh. nfe
remove NOSPAM

Fra : Gevaldi

Dato : 08-01-03 12:28

http://www.wintip.dk/guides/fdisk/index.htm

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/

Indlæg som sendes til Ng via kandu.dk besvares ikke.

Fra : NFE

Dato : 08-01-03 13:26

> http://www.wintip.dk/guides/fdisk/index.htm

Tak for svaret - men det er ikke opdelingen af disken jeg har problemer med,
det er mere med hvordan man styrer de 3xWinxp - om der skal laves en lille
boot partition først på disken - der må vel skal bruges et lille program der
spørger hvilken Windows partition den skal boote fra??

Mvh nfe