Software til 8210
Fra : Brian

Dato : 08-01-03 11:51

Hejsa

Hvad er nyeste software til 8210, og ville der være nogen fordel i at få den
opdateret for mig.
Den version der ligger på nu er V5.21

Hilsen Brian

Fra : Miggo

Dato : 08-01-03 12:23

"Brian" <ingen@spam.tak> wrote in message
> Hvad er nyeste software til 8210, og ville der være nogen fordel i at få
den
> opdateret for mig.

Den nyeste er v.5.31, det kan være en fordel at få den opdateret hvis du har
problemer med den...

se her: http://blight.dk/

/Miggo

Fra : Brian

Dato : 08-01-03 19:05

Miggo wrote:

> Den nyeste er v.5.31, det kan være en fordel at få den opdateret hvis
> du har problemer med den...

Jeg har faktisk lidt strøm problemer med den, men muligt at det bare er
batteriet.

Problemet ses ved at der er 3/4 streger ved batt. indikatoren, men ligeså
snart jeg ringer op duer mikrofonen ikke og efter 15-20 sekunder dør den
pga. batteriet, skriver den.

Er det en kendt fejl ved de gamle software versioner, eller er det batteriet
?

Ligeså snart jeg sætter laderen til mens jeg taler kører den fint!

Kan man selv opdatere softwaren med dette kabel
http://shopping.ofir.dk/shopping/product.asp?varenr=191488&ButiksID=1289&var
egruppeid=120315

Eller er det kun til Unlock.... det er måske endda samme kabel man bruger
til de ting ?

> se her: http://blight.dk/

Takker for linket, det skal studeres lidt iaften :)

Hilsen Brian

Fra : Miggo

Dato : 08-01-03 19:56

> [...]
> pga. batteriet, skriver den.
> Er det en kendt fejl ved de gamle software versioner, eller er det

Jeg ved ikke om dette er et kendt problem?!?

> Kan man selv opdatere softwaren med dette kabel

http://shopping.ofir.dk/shopping/product.asp?varenr=191488&ButiksID=1289&var
> egruppeid=120315

Det er lige nøjagtig det kabel du skal bruge for at opdatere sofwaren. men
alt info kan findes på linket jeg skrev.

/Miggo