dnserror i forb. med router.
Fra : Bsk

Dato : 08-01-03 11:27

Hej.

Hvad gør man i et netværk, hvor 4 pc´er er koblet via en hub til en
Novell server og har netadgang via ISDN, når man skifter fra ISDN til
ADSL.

Jeg har fulgt den vejledning der følger med og jeg har prøvet at bytte
et straight kabel ud med et crosset, men jeg får hele tiden disse
fejlmeddelelser.
dnserror - html på explorer og Destination host unreachable, når jeg
pinger routeren.
Jeg kan tilføje at novell serveren og ISDN er/var i Uplink i hub'en.

Hvis der er nogle der er bekendt med problematikken hører jeg meget
gerne fra Jer.
MVH BSK

http://www.kandu.dk/

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 08-01-03 13:29

"Bsk" <Bsk.news@kandu.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> Jeg kan tilføje at novell serveren og ISDN er/var i Uplink i hub'en.
>
> Hvis der er nogle der er bekendt med problematikken hører jeg meget

Jeg ved ikke om jeg forstår det rigtigt men vi snakker kun om opkobling til
Internet???

Hvis ja, så er jeres gateway sat til at route trafikken for internet skal
ud igennem ISDN routeren.

Du skal altså nu fortælle gaeway'en at denne trafik skal ud igennem ADSL
routeren.

--
Bjarke Andersen