Mobil med PDA, hvad er muligt
Fra : Klaus Jakobsen

Dato : 08-01-03 10:13

Jeg har en Ericsson R380 som har organizer som kan synkronizerer med
outlook, men det er lidt gammel og ufix
Hvad findes der på markedet. Hvad kan anbefales

Klaus Jakobsen

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 07-01-03 10:22

"Klaus Jakobsen" <klaus.jakobsen@emailRemoveSpamFilter.dk> skrev i en
meddelelse news:avgq73$12kg$1@news.cybercity.dk...
> Jeg har en Ericsson R380 som har organizer som kan synkronizerer med
> outlook, men det er lidt gammel og ufix
> Hvad findes der på markedet. Hvad kan anbefales

Ericsson P800 må være den ultimative løsning
http://www.sonyericsson.com/P800/

\Mandal

Fra : Henrik Hansen

Dato : 08-01-03 14:35

Har netop bemærket motorola accompli 008, den har også pda, mvh. henrik

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 08-01-03 15:47

h-hansen@privat.dk writes:
>Har netop bemærket motorola accompli 008, den har også pda,

Men det er med et proprietært operativ-system, og jeg har ikke just set
gode anmeldelser af den. Faktisk tværtimod.

Hvilke PDA-funktioner, har du brug for? Skal du bare have en kalender, som
kan sync'e med Outlook, så kan flere almindelige telefoner klare det
ganske udmærket.

Mange hilsner,

Kasper Hyllested

Fra : Lars Varming

Dato : 08-01-03 18:58

"Klaus Jakobsen" <klaus.jakobsen@emailRemoveSpamFilter.dk> wrote in message
> Jeg har en Ericsson R380 som har organizer som kan synkronizerer med
> outlook, men det er lidt gammel og ufix
> Hvad findes der på markedet. Hvad kan anbefales

Jeg har en Orange SPV som jeg er rigtig glad for. Der skrives meget dårligt
om denne telefon, men hvis man bruger lidt tid på at finde ud af de optimale
opsætninger, så er det en rigtig fed telefon!!

Fra : Dr.Ralph

Dato : 09-01-03 10:22

On Wed, 8 Jan 2003 18:58:12 +0100, Lars Varming wrote:

> [...]
> om denne telefon, men hvis man bruger lidt tid på at finde ud af de optimale
> opsætninger, så er det en rigtig fed telefon!!

Kan ikke være mere enig.

SPV er for folk, der er lidt nørdede og som ikke giver op medd et samme.
Folk der vil have en NO nonsens mobil, der virker hurtigt og med det samme
skal holde sig langt væk fra SPV.

Min SPV fungerer perfekt lige nu - 7-9-13
Jeg er kiste glad for den og alle dens funktioner, og den danske update er
ikke engang kommet endnu til den.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 13-01-03 03:23

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> wrote in message
> On Wed, 8 Jan 2003 18:58:12 +0100, Lars Varming wrote:
>
> Min SPV fungerer perfekt lige nu - 7-9-13
> Jeg er kiste glad for den og alle dens funktioner, og den danske update er
> ikke engang kommet endnu til den.

Så meget desto værre med det stykke lort

Steven
--
Fjern 1977 fra mailadresse hvis du vil sende mail til mig
Remove 1977 from the mailadress if you wish to send me mail directly.

Fra : Vike

Dato : 09-01-03 13:07

http://www.handspring.com/products/treo270/index.jhtml?sub_nav_section=Overv
iew&prod_cat_name=Treo270

Handspring Treo 270 .. Palm OS med 10.000+ programmer på markedet

mvh