MS Windows
briani 27239
Messenger
Fra : Jørgen Hvolgaard

Dato : 08-01-03 08:33

Er der nogen der lige kan huske komandoen til at fjerne omtalte permanet,

Jørgen

P:S gerne på mail

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-01-03 08:44

"Jørgen Hvolgaard" <jorgenhvolgaard@mail.tele.dk> skrev :

>P:S gerne på mail

Så går jeg ud fra at du har fået svaret tilsendt eller er det
meningen at alle der ved det skal svare dig?

Derfor man spørger i nyhedsgrupper og får svar samme sted.

Det kunne jo være at andre også kunne bruge svaret.

Fra : Per H

Dato : 08-01-03 11:50

On Wed, 8 Jan 2003 08:33:26 +0100, "Jørgen Hvolgaard"
<jorgenhvolgaard@mail.tele.dk> skrev:

>Er der nogen der lige kan huske komandoen til at fjerne omtalte permanet,

RunDll32advpack.dll,LaunchINFSection%windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

skulle virke

Vh Per

Fra : Per H

Dato : 08-01-03 11:52

> [...]

RunDll32
advpack.dll,LaunchINFSection%windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

der manglede lige et mellemrum
Vh Per

Fra : Dorf

Dato : 15-01-03 11:27

>RunDll32
>advpack.dll,LaunchINFSection%windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
Det kan jeg ikke lige få til at virke, jeg behøver nok lige en nærmere
instruktion.
Jeg Cut'n'paster
RunDll32
advpack.dll,LaunchINFSection%windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
ind i "kør"
men får fejlen :
Error in apvpack.dll
Missing entry:LaunchINFSectionC:\Windows\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Hvad går der galt??

MVH
/dorf

Fra : Jesper Hansen

Dato : 08-01-03 11:52

<jorgenhvolgaard@mail.tele.dk> wrote:

>Er der nogen der lige kan huske komandoen til at fjerne omtalte permanet,

Kør den her:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection
%windir%\\INF\\msmsgs.inf,BLC.Remove

>P:S gerne på mail