Forrest Gump!
Fra : Anders Houmark

Dato : 08-01-03 01:24

Uha.. fandt lige denne fantastiske film igen...
Jeg ved ikke med jer, men for mig er det en film som skal ses med jævnt
mellemrum. Der er ikke mange film som jeg har det sådan med.... Mange film
har jeg det sådan med, at jeg kan se en film en gang og så husker jeg hvad
filmen handler og så siger det mig egentlig ikke så meget at se den igen
pga. handlingen sidder så indprentet at der faktisk ikke er noget sjov i at
se den. Men sådan har jeg det som sagt ikke med Forrest Gump...

Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med dette indlæg - jov måske at fange nogen
som ikke har set filmen endnu, og få dem til at se den :).. Jeg fik selv
først set den for ca. 1½ år siden, og havde det ikke været pga. en
anbefaling fra en anden, havde jeg den dag i dag nok ikke fået den set..

Men for pokker.. den film er skyld i at jeg ikke får min nattesøvn ..

Det er efter min mening underligt den kun får 8/10 på imdb.com ? Jeg vil nok
give den 9/10 bare pga. dens "gensenings-værdi".

--
Anders Houmark
Som vil gå videre i sit filmkiggeri

Fra : Anders Hagstrøm

Dato : 08-01-03 08:08

"Anders Houmark" <anders@andersh.dk> wrote

> Uha.. fandt lige denne fantastiske film igen...
> Jeg ved ikke med jer, men for mig er det en film som skal ses med jævnt
> mellemrum.

Det er den eneste film jeg har set 2 gange i biografen - og den er stadig
lige fed.
For mig hænger det sammen med at den indeholder alt det jeg kan ønske mig af
en film. Inklusiv en tilpas skør handling.

Anders

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-01-03 11:11

> Det er efter min mening underligt den kun får 8/10 på imdb.com ? Jeg vil
nok
> give den 9/10 bare pga. dens "gensenings-værdi".

Den film er fantastisk!... ganske enkelt!

10/10.... hvorfor altid være bange for topkarakter... nogle film skal have
topkarakter og Forrest har fortjent den!... nu skal det lige nævnes at jeg
er en sucker for film der omhandler epoker her i livet.. hedder det
epoker?... jeg mener i hvert fald bestemte passager her i livet og selvom
man ikke er amerikaner så er Forrest virkelig fængenede og genkendelsens
glæde (og sorg) ved mange af scenerene er hypnotiserende (måske derfor den
høje "gensenings-værdi")... ja, selv en film som Rock Star (Mark
Wahlberg) synes jeg er rigtig god, netop pga. at man kan genkende og i Rock
Stars tilfælde huske, de ting der sker (jeg var selv teenager i 80'erne og
husker hele Heavy Metal bølgen som var det igår)

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight