IE6 laver røde krydser istedet for billede~
Fra : Andersen

Dato : 07-01-03 23:49

Er der en der kan fortælle mig hvad
der er gået galt.
Det har ikke altid været sådan, men
er blevet det, og hvorfor aner jeg ikke.

Fra : pepsimax

Dato : 08-01-03 00:10

"Andersen" skrev d. 07-01-03 23:49 dette indlæg :
> Er der en der kan fortælle mig hvad
> der er gået galt.
> Det har ikke altid været sådan, men
> er blevet det, og hvorfor aner jeg ikke.

Hej
enten har du ikke uploadet billed på nettet
eller også referer du til et sted på din harddisk typist c drevet
mvh
Pepsimax
http;//www.strassmann.dk / http://www.pepsimax.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Andersen

Dato : 08-01-03 00:22

"pepsimax" <pepsimax.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
> enten har du ikke uploadet billed på nettet
> eller også referer du til et sted på din harddisk typist c drevet
> [...]
Det er nu når jeg surfer rundt på nettet.
Nogle gange kan jeg højreklikke og vælge "Vis billede"
hvorefter billedet bliver vist.

Fra : Leony

Dato : 08-01-03 12:18

"Andersen" <andersen@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Er der en der kan fortælle mig hvad
> der er gået galt.
> Det har ikke altid været sådan, men
> er blevet det, og hvorfor aner jeg ikke.

Der er nogle forskellige forslag her:
http://www.generation.net/~hleboeuf/ieimage.htm
(3. grå boks), måske er der et af dem du kan bruge.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Andersen

Dato : 08-01-03 20:19

> "Andersen" <andersen@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Der er nogle forskellige forslag her:
> http://www.generation.net/~hleboeuf/ieimage.htm
> (3. grå boks), måske er der et af dem du kan bruge.

Det var klart nogle bud der var seriøse, men desværre
hjalp det ikke mig.

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 09-01-03 00:19

Har selv haft det problem - det startede i det små, altså med enkelte
billeder, der ikke blev vist, men udviklede sig til at involverere også
eventuelle style sheets.

> Det var klart nogle bud der var seriøse, men desværre
> hjalp det ikke mig.

Der var heller ingen løsninger, der hjalp i mit tilfælde...

Jeg tog derfor konsekvensen, og lavede en fuldstændig formattering og
geninstallation. Herefter gik jeg over til at benytte Mozilla som primær
browser i stedet.

Siden da har jeg ikke haft problemer.

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fredgaard!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/?page=fredgaard

Fra : Christian Poulsen

Dato : 09-01-03 18:20

> Det var klart nogle bud der var seriøse, men desværre
> hjalp det ikke mig.

Jeg har lige præcist de samme problemer som der bliver omtalt herinde.

Nogle gange er den slem på sider, så kan der gå langt tid uden probler.
Sider som f.eks. www.orange.dk og www.edbpriser.dk er meget slemme til
at lave de omtalte problemer har jeg bemærket. Jeg syntes problemet kom
efter jeg opdateret min IE6 til SP1. Mener ikke jeg havde problemet før.

Og jeg formattere altså ikke bare for det lille problem. Og ja, har
checket min indstilling. Og den står til 'Show pictures' og restore
defaults har heller ikke hjulpet :(

Any1?

Fra : Jane

Dato : 09-01-03 20:07

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> wrote in

Det samme problem har jeg, også især efter opdatering til SP 1. Det må være
en fejl i IE6.
Jane

Fra : Madsen

Dato : 09-01-03 22:14

Jane skrev:

> Det samme problem har jeg, også især efter opdatering til SP 1.
> Det må være en fejl i IE6.

Har aldrig oplevet det i IE6 og heller ikke efter opgraderingen til
SP1. Har I prøvet at tømme jeres internetcache? Desuden så stiller
jeg altid cachestørrelsen ned så IE ikke har så meget at huske på.
Om det er derfor at jeg aldrig har oplevet problemet ved jeg ikke,
men pt. står min til 60 MB.

Madsen.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 10-01-03 09:31

> Har aldrig oplevet det i IE6 og heller ikke efter opgraderingen til
> SP1. Har I prøvet at tømme jeres internetcache? Desuden så stiller
[..]
> men pt. står min til 60 MB.

Jeg gjorde igår netop som du skrev. Altså satte min IE6's cache til
kun 60 MB istedet for de 300 MB den stod til. Ingen forskel i det.

Men så vidt jeg kan læse i andre tråde og diverse boards, så er vi
ikke de eneste med det problem. Det er vist et generelt problem. Men
om det så kun rammer Windows 2000 med IE6 SP1 vides så ikke.

Irriterende er det hvert i fald.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 10-01-03 09:46

> [...]
> ikke de eneste med det problem. Det er vist et generelt problem. Men
> om det så kun rammer Windows 2000 med IE6 SP1 vides så ikke.

Jeg har i dk.binaer posted et indlæg med et screenshot fra myorange.dk
når problemet viser sig.

Fra : Anker Rasmussen

Dato : 10-01-03 11:02

> [...]
> ikke de eneste med det problem. Det er vist et generelt problem. Men
> om det så kun rammer Windows 2000 med IE6 SP1 vides så ikke.

Har ovenstående og det virker upåklgeligt, så det er ikke generelt,
kører du med noget firewall eller sådan noget.
--
Venlig hilsen
Anker Rasmussen

Fra : Johannes Andersen

Dato : 13-01-03 00:29

Jeg har det også med win98/IE6 SP1.
Bare jeg var blevet på IE5.5 - Kan man gå tilbage?

Fra : Madsen

Dato : 10-01-03 12:48

Anker Rasmussen skrev:

[Win2000 og IE6]

> Har ovenstående og det virker upåklgeligt, så det er ikke generelt,

Også her.
Win2000 DK SP3 og IE 6 SP1 installeret. Har kun røde krydser når
billedet ikke er der. Altså et dødt link.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 13-01-03 00:43

Johannes Andersen skrev:

> Bare jeg var blevet på IE5.5 - Kan man gå tilbage?

Du burde kunne afinstallere IE inde i tilføj/fjern.

Madsen.

Fra : Nanna D. R.

Dato : 09-01-03 11:04

"Andersen" <andersen@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Er der en der kan fortælle mig hvad
> der er gået galt.
> Det har ikke altid været sådan, men
> er blevet det, og hvorfor aner jeg ikke.

Klik på fanebladet 'funktioner' og 'internetindstillinger', -vælg derefter
fanebladet 'avanceret'
Kik nu om du evt. har fået slået 'vis billeder' fra!!
Ellers klik på 'gendan standarder' og se om det ikke hjælper...

Fra : Andersen

Dato : 09-01-03 22:15

"Nanna D. R." <no@dressfor.you> skrev i en meddelelse

> [...]
> Kik nu om du evt. har fået slået 'vis billeder' fra!!
> Ellers klik på 'gendan standarder' og se om det ikke hjælper...

Er efterset og fundet som det bør være (vis billeder).

Fra : Nanna D. R.

Dato : 10-01-03 09:55

på 'gendan standarder' og se om det ikke hjælper...

> Er efterset og fundet som det bør være (vis billeder).

Prøv så med 'gendan standarder'
Det hjælper nok!

Fra : Andersen

Dato : 10-01-03 16:43

> på 'gendan standarder' og se om det ikke hjælper...

> Prøv så med 'gendan standarder'
> Det hjælper nok!

Heller ikke.