God film og dvd-udgivelse - Requiem for a ~
Fra : spæf

Dato : 07-01-03 23:32

Efter at ha' læst lidt her i gruppen, besluttede jeg mig for at købe
ovennævnte på DVD.

Det har jeg ikke fortrudt. Det er en fantastisk og samtidig skræmmende film.
God historie, utrolige spillere (hvem skulle ha' troet det om Marlon
Wayans!!), klipning, lyddesign og ja, jeg kunne blive ved.

Oven i købet er DVD-udgivelsen meget omfattende, med flere interviews,
behind the scenes osv. Og for at gøre det endnu bedre så er den på tilbud
hos www.dvdoo.com for 99,-.

Jeg købte denne film uden at vide en fløjtende om den, og blev meget
glædeligt overrasket.

Nu har jeg lige bestilt soundtracket, og kan ikke vente til det dukker op.

spæf
"live long and prosper"

Fra : Jim Andersen

Dato : 08-01-03 11:35

"spæf" <teater-lyd@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> behind the scenes osv. Og for at gøre det endnu bedre så er den på tilbud
> hos www.dvdoo.com for 99,-.

Uden danske undertekster....

/jim

Fra : Kasper Bang

Dato : 08-01-03 15:58

"Jim Andersen" <jim@officeconsult.dk> wrote:
> Uden danske undertekster....

Ja, det er underligt. Her i Danmark er den så vidt jeg ved kun
udkommet som lejevideo. På Sandrew-Metronomes hjemmeside stod der
intet under dvd-udgivelserne i efteråret. Men under VHS-udgivelser var
Requiem anført - og der stod også, at den ville komme på dvd. Men det
er ikke sket, og der er ikke danske undertekster på den fællesnordiske
udgivelse (finsk/svensk/norsk). Det er mig en gåde, at man ikke
udgiver den. Man har jo brugt penge på at tekste lejevideoen!

Står man og vakler ml. R1 og R2, så vælg R1 - der er et ekstra
kommentarlydspor på. Og så kan man også få Aronofskys debut, Pi, med i
købet for samlet 17£ hos Future Entertainment (www.futureent.com).

MVH/Kasper