Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
LG skræm siger "No signal" når computeren ~
Fra : | Gooz |

Dato : 07-01-03 23:35

Hej NG!

Jeg købte i dag et DSUB -> 5x BNC kabel til min LG 915 skærm, men når
computeren er slukket siger LG'en at der intet signal er, det gjorde den
ikke med DSUB kablet.

Er der noget galt med min skærm eller er det bare sådan?

Grafikkorttet er et Asus V7100 Geforce2mx

Mvh

Daniel J.

Fra : Martin Petersen

Dato : 08-01-03 01:59

"| Gooz |" <daniel-j@fjern-dette.oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> ikke med DSUB kablet.
>
> Er der noget galt med min skærm eller er det bare sådan?

Sådan skal det være. Skærmen får ikke besked på at gå i standby gennem
BNC kablet. Så væn dig til at slukke på skærmen. Så sparer du også 0.5
watt .

- Martin

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-01-03 16:24

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote in message

> Sådan skal det være. Skærmen får ikke besked på at gå i standby gennem
> BNC kablet. Så væn dig til at slukke på skærmen. Så sparer du også 0.5
> watt .

Øhh, min Samsung skærm, går da fint i standby tilsluttet et ATI graffikkort.
via 5xBNC. Styresystem XP

Fra : Martin Petersen

Dato : 08-01-03 17:15

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:ynXS9.31533$Hl6.3269433@news010.worldonline.dk...
> "Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote in message

> Øhh, min Samsung skærm, går da fint i standby tilsluttet et ATI
graffikkort.
> via 5xBNC. Styresystem XP

Tjahhh. Den opfatter nok manglende signal som signal til at gå i
standby. Jeg kan ikke garantere det er det der sker med Gooz's skærm,
men da jeg har set det før er tanken nærliggende.

- Martin

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-01-03 17:19

> Tjahhh. Den opfatter nok manglende signal som signal til at gå i
> standby. Jeg kan ikke garantere det er det der sker med Gooz's skærm,
> men da jeg har set det før er tanken nærliggende.

Tjaa, hvis jeg tager kablet fra, siger den "no signal" og kører rundt på
skærmen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-01-03 17:21

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message

> Tjaa, hvis jeg tager kablet fra, siger den "no signal" og kører rundt på
> skærmen

Hov, næe du havde sku ret... Prøvede lige at tage lortet fra.. så går den
bare i standby.... Men den er jo også sat op til at bruge BNC.. Det kan jo
være at nogle skærme har de 2 tilslutninger parallelt over hinanden, uden at
have noget styring af dem