Findes dette bundkort??
Fra : Michael Melby

Dato : 07-01-03 23:15

Hey!!

Jeg leder efter et bundkort til en P4, der har følgende features:

AGP-X8
IDE133 + RAID
Intel chipset (PE/iE7205)

+

Og måske oz:
LAN

Mvh

Michael Melby

Fra : Leony

Dato : 08-01-03 11:24

"Michael Melby" <michael.melby@city.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg leder efter et bundkort til en P4, der har følgende features:
> [...]

Måske MSI 845PE Max 2:
http://www.hardocp.com/article.html?art=Mzg1
Det har dog kun 4xAGP, men du kan sikkert ikke mærke forskel, da 8xAGP
indtil videre mest er et markedsføringstrick end en teknologi der rent
faktisk bruges.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Uni Bull

Dato : 08-01-03 15:22

Leony wrote:
> [...]
> Det har dog kun 4xAGP, men du kan sikkert ikke mærke forskel, da 8xAGP
> indtil videre mest er et markedsføringstrick end en teknologi der rent

Nårh... men så kan Asus P4PE vist også være med ikk'?
--
Uni Bull
København K

Fra : Anders Keldsen

Dato : 08-01-03 15:58

Intel har lavet en guide på deres hjemmeside til at finde bundkort der
kan det man ønsker - det er jo nok ikke alle bundkort der er
repræsenteret, men der er rimelig mange.

Prøv at se på:

http://appzone.intel.com/boards/index.asp

mvh
Anders Keldsen

Fra : Leony

Dato : 09-01-03 09:46

"Anders Keldsen" <anders@keldsen.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan det man ønsker - det er jo nok ikke alle bundkort der er
> repræsenteret, men der er rimelig mange.

God side, bogmærke der - takker.
Den finder både Asus P4PE og MSI 845PE Max 2.

Fra : -=Madsen=-

Dato : 09-01-03 11:33

<-------------->
> Jeg leder efter et bundkort til en P4, der har følgende features:
>
> AGP-X8
> IDE133 + RAID
> Intel chipset (PE/iE7205)

Ja du skal kikke efter Intel® E7205 Chipset, det understøtter Agp x8
<http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID
=387>

Men hvornår det lander i dk ved jeg ikke www.shg.dk har det markeret med
rødt under kategorien Nyt og Hot