ECS P4S5A/DX
Fra : Søren Skovgaard

Dato : 07-01-03 23:14

Hej alle !

Er der nogen som har nogle erfaringer med ovennævnte bundkort (ECS
P4S5A/DX). Er det stabilt m.v. ?

På forhånd tak

--
Søren Skovgaard

Fra : Jørgen Hvolgaard

Dato : 08-01-03 11:28

Jeg har lige købt og installeret det, her på min pc'er tilsyneladende virker
det perfekt, dog kan jeg ikke få mit grafikkort AGP til at virke, men det
skyldes dog nok at det på bundkortet er det AGP4 og det understøtter mit
grafik åbenbart ikke, jeg kan ikke finde nogle oplysninger på det

Jørgen

Fra : Karsten Andersen

Dato : 08-01-03 18:02

07 Jan 2003 22:13:34 GMT, skrev slet D60NM, på 11 linier, i
<10419776870.98793816887714@dtext.news.tele.dk>, :

>Hej alle !
>
>Er der nogen som har nogle erfaringer med ovennævnte bundkort (ECS
>P4S5A/DX). Er det stabilt m.v. ?

Ja men er ikke godt til OC.
Hvirker fint med SD eller DDR ram og et gammelt Asus 7100 grafikkort.
Dog er der ikke meget effekt på lydudgangen.

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Søren Skovgaard

Dato : 09-01-03 10:38

Karsten Andersen <karsten@jyde.dk> skrev:
> [...]
>Hvirker fint med SD eller DDR ram og et gammelt Asus 7100
grafikkort.
>Dog er der ikke meget effekt på lydudgangen.

Hej Karsten !

Hvad er OC for noget ?
--
Søren Skovgaard

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 09-01-03 10:56

http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Karsten Andersen

Dato : 08-01-03 18:03

> [...]

>Hej alle !
>
>Er der nogen som har nogle erfaringer med ovennævnte bundkort (ECS
+ til den pris får man ikke nogen hurtigracer.

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433