Empire Earth - Noget værd?
Fra : Per Larsen

Dato : 07-01-03 22:44

Hej i gruppen
Jeg har set flere gode anmeldelser af spillet Empire Earth på nettet. Men
brugeranmeldelserne er altid lidt lavere. Er folk blevet skuffede over
spillet eller kan det bruges selvom det er 1år gammelt?

Mvh
Per

Fra : Holger Danske

Dato : 07-01-03 22:51

Per Larsen wrote:
> [...]
> Men brugeranmeldelserne er altid lidt lavere. Er folk blevet skuffede
> over spillet eller kan det bruges selvom det er 1år gammelt?

Jeg synes det er meget godt, men det slår ikke Age of Mythology

Allan
--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --

Fra : Highlander

Dato : 08-01-03 10:40

Det er et af de spil, hvor jeg virklig føler jeg har fået tæt på 0 ! for
+400 kr......
det mest spændende var installations proccesen
Hvis du ikke tror på mig kan du købe min udgave ( kun brugt 4 gange !! ) for
100,00 pp + eller bytte med et andet spil !

Highlander

Fra : Per Larsen

Dato : 08-01-03 19:49

Nå så tror jeg dropper det. Tak for tippet
Hvad med det der 'Elder Scrolls' 3 er det mon noget værd; det er med i næste
månedspakke fra bonnier
Sagen er at min søn på 10 gerne vil have sig et nyt spil.

Mvh Per

<3e1bf1e0$0$144$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

Fra : Frost

Dato : 08-01-03 20:15

"Per Larsen" <plarsenn@privat.dk> wrote in message
> [...]
næste
> månedspakke fra bonnier
> Sagen er at min søn på 10 gerne vil have sig et nyt spil.

"Elder Scrolls 3: Morrowind" er et fantastisk spil, men der kræves ret store
engelsk-kundskaber for at kunne nyde det fuldt. Men igen, hvis knægten
bliver bidt af det kan det jo være han lærer noget. :)

Fra : Per Larsen

Dato : 09-01-03 19:43

Det kunne jo også være. Og så er der i hvert fald også til nogle timers
underholdning. Det lyder jo som et rigtigt godt spil, så jeg tror vi prøvet
det. 129,-kr hos www.bestgames.dk selvom det er en af 'de der' kuponklubber
er jo ikke så galt. Så er problemet kun at holde dem væk fra skærmen

Mvh Per