musik til slut i PleasantVille ?
Fra : Max Rydahl Andersen

Dato : 07-01-03 22:43

Hej!

Så for første gang Pleasantville i søndags og var ganske positivt overrasket
:)

Men jeg har et spørgsmål til den og dens musik: Hvad er det for et stykke
musik der spilles
lige før og mens rulleteksterne går i gang ?

Det er en kvinde, men jeg syntes ikke at kunne finde
en sang på soundtracket hos Amazon der matcher den lyd og tekst jeg husker
at kunne høre :)
Nogen der ved hvad det var for et stykke musik ?

På forhånd tak,
/max

Fra : ct

Dato : 07-01-03 22:56

> Det er en kvinde, men jeg syntes ikke at kunne finde
> en sang på soundtracket hos Amazon der matcher den lyd og tekst jeg husker
> at kunne høre :)
> Nogen der ved hvad det var for et stykke musik ?

"Across the Universe"
Written by John Lennon and Paul McCartney
Performed by Fiona Apple

(IMDB er din ven)

claus

Fra : Per

Dato : 08-01-03 08:50

"Max Rydahl Andersen" <max@eos.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Så for første gang Pleasantville i søndags og var ganske positivt
overrasket
> :)

Ja, det er en fed film.