Lidt småt med PEAR info
Fra : Christian Jørgensen

Dato : 08-03-01 16:00

Jeg har kigget lidt på http://pear.php.net/ - men den er ikke
specielt informativ. Nogen der kan anbefale nogle links ?

--
Christian Jørgensen
http://razor.dk

Fra : Anders Johannsen

Dato : 08-03-01 21:04

> Jeg har kigget lidt på http://pear.php.net/ - men den er ikke
> specielt informativ. Nogen der kan anbefale nogle links ?

Det skorter for øjeblikket med information og overordnede planer for PEAR,
men er man specielt interesseret, kan man følge med i diskussionen på
pear-listen (php-pear-subscribe@lists.php.net), hvor der i øjeblikket
snakkes om den kommende sammenlægning af PEAR og PHPLIB.

/A

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 09-03-01 11:24

Anders Johannsen <anders@ignition.dk> wrote:

> [...]
>(php-pear-subscribe@lists.php.net), hvor der i øjeblikket
>snakkes om den kommende sammenlægning af PEAR og PHPLIB.

Hmm.. nu har jeg været på den i en dag ca., og der er ikke
kommet nogle "rigtige" posts endnu. Er det bare mig ?

--
Christian Jørgensen
http://razor.dk

Fra : Emil Rasmussen

Dato : 08-03-01 22:01

Hej

> Jeg har kigget lidt på http://pear.php.net/ - men den er ikke
> specielt informativ. Nogen der kan anbefale nogle links ?

Den her er vel kendt? http://www.phpbuilder.com/columns/allan20010115.php3

Mvh Emil

--
Emil Rasmussen