Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
batterier
Fra : Allan Eriksen

Dato : 07-01-03 22:32

Hej NG

Har lige købt et digi camera der bruger alm. AA-batterier. Satte nogle
almindelige i og haps så var der ikke mere strøm på dem. Hvilke batterier og
lader vil I anbefale til en ganske alm. førstegangs digital bruger = en pris
man skulle kunne betale sig fra. Er der f.eks. noget fra www.batterier.dk
der kan bruges??

På forhånd tak..
Allan Eriksen

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 07-01-03 22:32

Allan Eriksen wrote:

> Har lige købt et digi camera der bruger alm. AA-batterier.
....cut...

Læs lidt på flg. URL: http://www.photo-gallery.dk/side-08.htm

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Kell Larsen

Dato : 07-01-03 23:05

Når du har læst Niels Ebbesens artikel, vil jeg gerne anbefale
www.batterier.dk. De sælger 2 stk AA Panasonic NiMH 2000 MAh for 70
kr. leveret.
En intelligent lader til både NiCa og NiMH til 200 kr kan både aflade
og motionere. Der følger også adapter til cigartænder med, så du kan
oplade i bilen.
En opbevaringsbox til 8 batterier er fin til at holde styr på dem.Den
koster en 50´er
Firmaet er hurtigt og pålideligt. Jeg har har handlet med dem flere
gange og har i øvrigt ikke andet med dem at gøre.

Venlig hilsen
Kel Larsen

Fra : max

Dato : 08-01-03 08:12

> [...]
> Firmaet er hurtigt og pålideligt. Jeg har har handlet med dem flere
> gange og har i øvrigt ikke andet med dem at gøre.

Har du selv den batteriholder..? Den er ikke særlig go'-
Ellers er jeg enig, de leverer en fin vare --max--

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 08-01-03 16:26

> Firmaet er hurtigt og pålideligt. Jeg har har handlet med dem flere
> gange og har i øvrigt ikke andet med dem at gøre.

Stemmer lige i koret. Jeg har også handlet hos dem, og var meget tilfreds.

/Morten

Fra : Nicolai Lang

Dato : 08-01-03 18:38

On Wed, 8 Jan 2003 16:26:07 +0100, "Morten Bock Sørensen"
<news@mortenbock.dk> wrote:

[Batterier.DK]
>Stemmer lige i koret. Jeg har også handlet hos dem, og var meget tilfreds.

Kan kun anbefales.

Har 2 x 4 stk AA 2000 MAh batterier til mit Olympus - og jeg har
faktisk aldrig brugt et helt sæt før min memorykapacitet var opbrugt
(32+32+16+16+4). Tidligere med alkaline batterier var det omvendt.

Vi handler ofte ved Batterier DK og har kun rosende ord om dem.

/Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Allan Eriksen

Dato : 08-01-03 22:24

Tak for de gode svar...har allerede bestilt hos dem :)

mvh
Allan Eriksen