data3.cab til Sims
Fra : Henrik Garde Hansen

Dato : 07-01-03 19:37

Hejsa

Ved installation af The Sims "On Holiday" spørges der efter filen data3.cab

Jeg har forsøgt at finde denne fil på nettet, men uden held.

Kører jeg installation uden denne fil virker programmet ikke!

Hvad gør jeg???

M.v.h.

Henrik

Fra : Henrik Dissing

Dato : 08-01-03 19:58

On Tue, 7 Jan 2003 19:37:16 +0100, Henrik Garde Hansen wrote:

>Ved installation af The Sims "On Holiday" spørges der efter filen data3.cab
>
>Jeg har forsøgt at finde denne fil på nettet, men uden held.

Var det ikke en idé at lede efter den på én af CD-rommerne?

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Henrik Garde Hansen

Dato : 08-01-03 21:45

Kære Henrik

Tak for tippet... men det har jeg gjort!

M.v.h.

Henrik

Fra : Henrik Dissing

Dato : 09-01-03 14:20

On Wed, 8 Jan 2003 21:45:10 +0100, Henrik Garde Hansen wrote:

>Tak for tippet... men det har jeg gjort!

Ja, ved nærmere eftersyn kan jeg godt se at der kun findes data1.cab og
data2.cab på CD'en.

Så har jeg ingen forklaring på hvorfor den spørger efter data3.cab, men
generelt er Sims pakkerne ret afhængige af at blive installeret i en bestemt
rækkefølge.

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Emil Jensen

Dato : 09-01-03 16:10

Prøv at kopiere al på CD'en over på harddisken og installer derfra. På få
andre spil har det hjulpet.

Kopieret fra en producents hjemmeside i forbindelse med et andet spil:

A. 767 Pilot in Command Installation
1. The installation aborts after one or two minutes. The setup program
requests a file "data3.cab".
The data3.cab error appears when the CD-drive transfer rates are too
low. A workaround for this is to copy all the files of the PIC CD in a
temporary folder on your Hard disk and run the install from there. You can
delete it later.

Udklippet kan findes på: www.wilcopub.com/faq767.htm

Håber det hjælper?

Mvh