MS Windows
briani 27239
2 nye harddiske
Fra : Nostr@

Dato : 07-01-03 22:06

Hejsa

Jeg har fået 2 nye harddiske.
Problemet er bare at min BIOS godt kan finde dem, men det kan win-xp ikke.
Går jeg ind og højre-klikker på "Denne computer" - "Administrere" -
"Diskhåndtering", så finder den godt nok de 2 nye, men de er ikke tildelt
noget drev-bogstav.
Nu er det jo så at jeg mener at de skal laves til logiske drev, men det kan
jeg ikke vælge - men kan derimod kun vælge "primær og udvidet"

Hvad skal jeg gøre?

Morten

Fra : Klaus

Dato : 07-01-03 22:24

> Nu er det jo så at jeg mener at de skal laves til logiske drev, men det
kan
> jeg ikke vælge - men kan derimod kun vælge "primær og udvidet"
>
> Hvad skal jeg gøre?

Logiske drev oprettes på udvidet partition.
Klaus