Hundepension
Fra : Praxis

Dato : 08-03-01 15:43

Jeg leder efter en god hundepension i området Skive/ Viborg/ Holstebro.
Nogen der kan hjælpe mig?? Den eneste jeg kender er Iglesøe hundepension.
Men jeg leder efter et alternativ til den

--
VH Praxis©

Fra : Stine

Dato : 08-03-01 23:21

Hej.
Hvis du finder en, sig lige til. For jeg leder også
Stine

Fra : Anders Vad

Dato : 09-03-01 06:42

Hej Praxis

Jeg plejer at benytte "Ådalens Hundepension" ved Haderup. Der er altid rent
og pænt.
Den er men at finde:
Fra hovedvej 16 drej ad hovedvej 34 mod Haderup, kør ca 100 m, sving til
venstre ad Vormstrupvej, så kan du ikke undgå at finde den.

Mvh
/Anders

Fra : Praxis

Dato : 09-03-01 16:13

Tak Anders

har du et telefon nummer dertil??? Jeg kan ikke finde dem i telefonbogen

--
VH Praxis©

Fra : Uffe Thomsen

Dato : 09-03-01 15:40

Hejsa.

Vi benytter os af "Gaarsdalens Hunde & Katte Pension" den ligger i Ravnstrup
lidt uden for Viborg på vej mod Holstebro. adr. Gårsdalvej 24, 8800 Viborg.
Vi har i hvert fald været utrolige glade og tilfredse med den.

Mvh. Stella

Fra : Praxis

Dato : 09-03-01 16:14

Tak Stella

Har du oxo et nummer dertil??? Heller ikke dem kan jeg finde i telefon bogen

--
VH Praxis©