3310 telefonsvarer omstilling?
Fra : Flemming Joensson

Dato : 07-01-03 21:06

Jeg har en gang for meget længe siden sat min 3310 op så opkald til den
mens der ikke er signal, eller optaget eller lignende forwardes til min
telefonsvarer.
Jeg mener bestemt at jeg gjorde det ved en eller anden *#"og en masse
tal og firkanter" kommando... Nogen der kender den?

Problemet er at min kæreste nu har "arvet" telefonen og når man ringer
til hende (med hendes SIM-kort i) så omstilles man til min
telefonsvarer hvilket ikke er så fedt.

Hvordan får jeg lige min 3310 til at acceptere at det er hendes
telefonsvarer der omstilles til?

Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 07-01-03 21:18

Flemming Joensson <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> wrote in

> Jeg har en gang for meget længe siden sat min 3310 op så opkald
> til den mens der ikke er signal, eller optaget eller lignende
> forwardes til min telefonsvarer.

Det er løst nu, når man skifter SIM-kort og dermed telefonsvarer (ved
Telmore) så skal man ind i omstillingsmenuerne og vælge Aktivér en
gang til og så vælge Telefonsvarer, og så kan man se om der omstilles
til det rigtige nummer.

Flemming

Fra : Søren EB

Dato : 08-01-03 00:14

Hvis hun ikke har samme teleselskab, eller hvis i bruger f.eks. tdm er
telefonsvarer numrene ikke det samme..

Det retter du i menuen "beskeder" under talebeskeder eller indstillinger..
altså nummeret til din / hendes telefonsvarer.

Søren.