Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tak for hjælpen
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 07-01-03 20:59

Jeg vil gerne sende en varm og stor tak til alle I, der har gjort jer
den ulejlighed at hjælpe mig med bemærkninger om og forslag til pris
for det professionelle digitalkamera Kodak DCS 520, som jeg er ved at
prøve at købe.

Jeg er rørt over at så mange har brugt tid og kræfter på at hjælpe
mig, og jeres kommentarer og forslag til pris vil gavne mig meget, når
jeg skal i gang med den endelige forhandling - uanset om resultatet
bliver et køb eller ej.

Med venlig hilsen

Carsten

PS: Flere kommentarer og prisforslag eller evt. erfaringer med pris
for et temmelig slidt og lettere fejlbehæftet kamera af nævnte type
vil naturligvis også blive modtaget med glæde.