ftp ok udad, langsom indad
Fra : Jens Maigaard

Dato : 07-01-03 20:41

Hejsa,

Jeg har et lan, 3 maskiner forbundet til hinanden og nettet via en d-link
604. Den ene kører en ftp server.

Hvis man logger på serveren udefra, fra wan-siden, kan man downloade med den
fulde hastighed (så meget som min netforbindelse tillader, 1/4 mbit).

Logger man på fra lan-siden, ryger det ned på 7-8k/sec. Selv hvis jeg
connecter fra en klient på den pc, der kører serveren (via localhost) er det
sådan.

Nogen der har en idé om hvad jeg gør galt? Jeg har prøvet at køre serveren
på forskellige porte og jeg har prøvet forskellige server applikationer.

/jens maigaard