billigste router til 4 pc evt trådløs
Fra : claus v

Dato : 07-01-03 20:28

hej gruppe hvad er billigste pris på en router til 4 pc eller evt trådløs
netværk til 4 pc

det skal bruges til esenet dvs kabelmodem og alle pcer skal kunne gå på
internettet

samt spille og kommunikere internt

på forhånd tak for hjælp
claus

Fra : JensT

Dato : 07-01-03 20:45

Hej Claus,

tag et kig på D-Link´s 604 router,den koster ca. 600.-, og kan bruges til
ADSL og til Kabel ( dansk kabelnet bruger dem bla. til deres kunder, der kan
tilsluttes 4 pcér, eller flere via. en hub.

Mvh. Jens T.

Fra : Calle.

Dato : 08-01-03 14:35

JensT wrote:
> [...]
> til ADSL og til Kabel ( dansk kabelnet bruger dem bla. til deres
> kunder, der kan tilsluttes 4 pcér, eller flere via. en hub.

så tag hellere d-804 den er mere stabil, og er på tiden billig hos
www.datorbutiken.com

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Jens

Dato : 08-01-03 00:12

> [...]
> netværk til 4 pc
>
> det skal bruges til esenet dvs kabelmodem og alle pcer skal kunne gå på

Alle de billige router kan stort set det samme
Se på www.edbpriser.dk der er de fleste listet med pris og omtaler

mvh Jens som godt så d604 foreslået

Fra : claus v

Dato : 08-01-03 17:39

> Alle de billige router kan stort set det samme
> Se på www.edbpriser.dk der er de fleste listet med pris og omtaler
>
> mvh Jens som godt så d604 foreslået

tak for svarene jeg har selv en router fra netgear med indbygget firewall er
det i alle routere eller hva

claus

Fra : Jens

Dato : 08-01-03 18:05

> tak for svarene jeg har selv en router fra netgear med indbygget firewall
er
> det i alle routere eller hva

Jeg har ikke set en uden, men hvis du har en netgear skal du vel ikke have
en mere ?

Hvis du mangler porte så sæt en switch på den til 250kr

mvh Jens

Fra : Knud Aagaard

Dato : 09-01-03 17:37

Hej
On Tue, 7 Jan 2003 20:27:51 +0100, "claus v" <blabla@esenet.dk> wrote:

>hej gruppe hvad er billigste pris på en router til 4 pc eller evt trådløs
>netværk til 4 pc

Jeg bruger en D-Link 614+ som kan både route og er wireless, prisen kan jeg
ikke huske.

--
Hilsen fra Knud Aagaard
http://knudaagaard.dk/