Debat forum på hjemmeside
Fra : ´+

Dato : 08-03-01 15:27

Hvordan knalder man et nyhedsgruppe-lignende debat-forum på en hjemmeside?

Er der nogen, der kender til nogle gode ressourcer på området?

Det jeg har brug for er et enkelt debatforum med kun én kanal

mvh thomas

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 09-03-01 20:28

´+ <eznos@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:sGMp6.3015$uQ5.176557@news010.worldonline.dk...
> [...]
>
> Er der nogen, der kender til nogle gode ressourcer på området?
>
> Det jeg har brug for er et enkelt debatforum med kun én kanal

HEJ Thomas

Prøv
http://bbs.bytecenter.com

Ellers har jeg hentet et free script hvis det har interesse...

MVH Thomas

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 09-03-01 20:29

> [...]
>
> Er der nogen, der kender til nogle gode ressourcer på området?
>
> Det jeg har brug for er et enkelt debatforum med kun én kanal

PRØV

http://bbs.bytecenter.com/

HEJ Thomas

Ellers har jeg hentet et script, hvis det har interesse..
MVH Thomas

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 09-03-01 20:30

Hej Thomas

Prøv

http://bbs.bytecenter.com

Fra : Mickey

Dato : 09-03-01 21:26

"Thomas Jørgensen" <cfp11058@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Thomas
>
> Prøv
>
> http://bbs.bytecenter.com
>
> MVH
> Thomas

flot klaret - tre næsten ens indlæg, eneste forskel er, at du i det
sidste qouter forkert! ;)

- go for it man!

--
Mickey

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 09-03-01 23:50

KNOW IT................

Sorry det var en fejl i outloooookkkkkkkkk..

Beklagerrrrrrrrr

Mickey <news001@susie.dyndns.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:E%aq6.6950$uQ5.275006@news010.worldonline.dk...

Fra : Kjaer og Monsson

Dato : 10-03-01 20:54

Thomas Jørgensen <cfp11058@vip.cybercity.dk> skrev:

> Sorry det var en fejl i outloooookkkkkkkkk..
>
> Beklagerrrrrrrrr

Her qouter du også forkert.

hilsen Peter

P.S. Og... prøv lige at instille din gentagelseshastighed på tastaturet. Det
ser ud til at den er for kort.