Ballistic: Ecks Vs.Sever
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 07-01-03 19:34

Hejsa
Nogen der har set denne og kan give en kort
anmeldelse og om den er et must i dvd-samlingen

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 07-01-03 20:02

morten@bowman.dk (Morten Bowman Hansen) writes:
> Nogen der har set denne og kan give en kort
> anmeldelse

Banal.

> og om den er et must i dvd-samlingen

Nej.
--
Lars Balker Rasmussen                  "S.M.R.T."

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-01-03 19:43

Hej!

Morten Bowman Hansen wrote:

> Nogen der har set denne og kan give en kort
> anmeldelse og om den er et must i dvd-samlingen

Se den ikke! Det er det VÆRSTE klamp jeg nogensinde har set. Historien giver
_ingen_ mening og den får Plump Fiction til at fremstå som et kulturelt
mesterværk

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"If it's got tits or wheels it'll break your heart"

Fra : Taba

Dato : 07-01-03 21:53

> Hejsa
> Nogen der har set denne og kan give en kort
> anmeldelse og om den er et must i dvd-samlingen

Fik du kunne Triple X (dvs. en MASSE eksplosioner, store våben, ingen plot
eller nogen mening med filmen) så er den lige noget for dig Men hvis du
på den anden side er bare en lille bitte smule kritisk, så ville jeg spare
pengene på den DVD og i stedet købe en anden (for ikke at sige bedre) film..

En lille anmeldelse: Ecks (banderas) er en x-fbi agent som har mistet sin
hustru (tror han) men det viser sig at hun er i live og det har været en
eller anden chef for en opdigtet regeringstjeneste (a la NSA) der fik det
til at ligne at hun var død. Samtidig har en tidl. bad-ass-NSA-lign. agent
(Lucy) fået myrdet sin familie fordi hun fik et barn (!).
Også er der noget med en avanceret robot dims man kan sprøjte ind i
mennesker for at få en perfekt lejemorder eller noget i den stil (mistede
hurtigt interessen for filmen som du kan høre ;p)....
Det hele kulminere selvfølgelig med at ham den onde leder af
regeringstjenesten dør i et mega overdrevet showdown, og banderas får sin
kone (og søn som han heller ikke vidste fandtes).....*Gab*

Kort sagt: Hvis du absolut intet har at alve, så vand planterne i stedet for
at se denen film og spar de få ører det koster i strøm og slitage på dit
fjernsyn

//Taba

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 07-01-03 23:56

On Tue, 7 Jan 2003 21:53:28 +0100, "Taba" <famtaba@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>at se denen film og spar de få ører det koster i strøm og slitage på dit

Mange mange tak for bekræftelsen af de bange anelser

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Per

Dato : 08-01-03 08:52

"Morten Bowman Hansen" <morten@bowman.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Nogen der har set denne og kan give en kort
> anmeldelse og om den er et must i dvd-samlingen
>
> Morten
> morten@bowman.dk

En kort anmeldelse: Jeg gad ikke se den færdig.