Format.com ??
Fra : Min

Dato : 07-01-03 19:12

Et lille spørgsmål , kan format.com i Windows 98 se bootdisk formatere
hardiske på over 120 giga eller hvor meget kan den ???
På forehånd tak Birger

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-03 19:23

"Min" <bsa@ofir.dk> wrote in message

> Et lille spørgsmål , kan format.com i Windows 98 se bootdisk formatere
> hardiske på over 120 giga eller hvor meget kan den ???
> På forehånd tak Birger

Dette kan vel næppe siges at være et oplagt ms-office-spørgsmål. Har du mon
postet til en forkert gruppe?

Mvh
Anette Linnea

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 07-01-03 21:57

> Et lille spørgsmål , kan format.com i Windows 98 se bootdisk formatere
> hardiske på over 120 giga eller hvor meget kan den ???

Det mener jeg ikke, men jeg tror at WinME-disketten er. Den kan hentes på
www.bootdisk.com

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther