D2 LOD patch 1.10
Fra : HX

Dato : 07-01-03 19:04

Hej i NG.

Nogen der ved nyt om subj.?
Vi er vist mange der venter med længsel på at kunne spille uden alt det snyd
igen...

Mvh.

HX

Fra : Dennis Kristensen

Dato : 07-01-03 22:37

vi er en ny klan der er begynt, vi spiller battlefield, og vi vil til at
spille cd også, hvis der er nogen der vil være med så skriv til mig, hvis
der er en der vil hjælpe mig med at lave en cd hjemme side så vil jeg være
glad, min icq: 179510547 msn: dennisebey@hotmail.com , jeg håber der er en
der vil hjælpe mig eller vil være med i min klan, i spillet battlefield er
vi to leder en der står for lan angreb og mig som står for ludt angreb, hvis
det lyder til at være noget for dig så skriv til mig så vil jeg blive glad,
battlefielf klan hedder OPERATIONS PANTHER, eller hvis i har en ide hvordan
jeg kan ratte i vores battlefield klan hjemmeside er
www.OPERATIONS.webbyen.dk

Fra : Gizmoduck

Dato : 08-01-03 12:05

On Tue, 7 Jan 2003 19:04:09 +0100, "HX" <hxmalm@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>
>Nogen der ved nyt om subj.?
>Vi er vist mange der venter med længsel på at kunne spille uden alt det snyd

den udkommer når grise kan flyve, og de kan afholde vinter-ol i
helvede...

--

Gizmoduck

Keep on looking for the songs that make you feel
alive, for the songs that are not in the charts, but speak
directly to you. Because they will always be your company
for the rest of your life. And they will always make you
remember ... never forget ...

Fra : SoftMan Brian

Dato : 08-01-03 16:47

"HX" <hxmalm@tiscali.dk> wrote in message
> Nogen der ved nyt om subj.?
> Vi er vist mange der venter med længsel på at kunne spille uden alt det
snyd
> igen...

Og Mickey er som regel rimelig pålidelig ... der ventes... MEGET
UTÅLMODIGT !!

At tro på at alt snyd forsvinder er dog nok optimistisk

ventetiden kan du jo bruge på at se: http://tinyurl.com/45yh

Fra : Highlander

Dato : 10-01-03 12:53

"SoftMan Brian" <Brian_Hoey@hotmail.com> wrote in message
> "HX" <hxmalm@tiscali.dk> wrote in message

> ventetiden kan du jo bruge på at se: http://tinyurl.com/45yh

Har jeg forstået det rigtigt : at han har lavet et program, så spillet står
og køre selv - 24/7/365- FEDT !! så kan man "spille" når man ikke har tid -
det er jo genialt og hele esensen i at spille computer spil og hvis man
synes det bliver lidt kedeligt , så kan man spille tetris imens også uden at
være der selv -
Så skal man bare kunne få en pizza / cola i pilleform så slipper man for at
spise + en stomi´med tilslutning direkte til kloaken så man ikke skal rende
og tømme posen hele tiden ...

eller har jeg misforstået det hele - igen ?

Highlander

Fra : SoftMan Brian

Dato : 10-01-03 22:13

"Highlander" <Highlander_dk@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> det er jo genialt og hele esensen i at spille computer spil og hvis man
>
> eller har jeg misforstået det hele - igen ?

først vil jeg lige sige at det ikker er førnævnte Mickey der gør det .

Formålet er at folk (der er dumme nok til det) betaler rigtige penge for D2
Items på ebay. Han sætter så sin bot til at finde de items for ham, så han
kan sælge dem på e-bay og tjene penge på det. Jeg tror faktisk man kan leve
(og i nogle tilfælde ret godt) af det.

At det så ikke tiltaler mig (og forhåbentlig de fleste andre) er så hvad det
er

Fra : Jannick Depoilly

Dato : 09-01-03 12:14

"HX" <hxmalm@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>
>Nogen der ved nyt om subj.?
>Vi er vist mange der venter med længsel på at kunne spille uden alt det snyd

Testningen af den skulle være igang internt i Blizzard. Læs mere her:
http://www.diabloii.net/features/v110-patch.shtml

Fra : HX

Dato : 09-01-03 12:57

"Jannick Depoilly" <ged@nork.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Testningen af den skulle være igang internt i Blizzard. Læs mere her:
> http://www.diabloii.net/features/v110-patch.shtml

Takker meget.
Det var lige siden jeg søgte.
Ses i Ladder-Realm alle fans.

HX

Fra : Highlander

Dato : 10-01-03 12:58

> "Jannick Depoilly" <ged@nork.auc.dk> skrev i en meddelelse

> snyd

> Takker meget.
> Det var lige siden jeg søgte.
> Ses i Ladder-Realm alle fans.

Klap hesten og tjek lige datoen igen - den er sidst opdateret for snart 4
mdr. siden

Highlander