Lidt sjov
Fra : Lene

Dato : 07-01-03 19:00

Hejsa alle!
Prøv lige at se www.ambassen.dk/ord/garfield.php
Måske lidt off topic, men jeg ku' altså ikke lade være!
(Den der med kaffenarkomanen er også sjov)!

Aftenhilsner fra Lene, Vol au Vent, Molly og alle havnem(b)isserne

Fra : Eva Schmidt

Dato : 07-01-03 22:05

Lene <lene@satzone.com> skrev i en
> [...]
> (Den der med kaffenarkomanen er også sjov)!
>
> Aftenhilsner fra Lene, Vol au Vent, Molly og alle

Ja den Garfield, den Garfield!
Morer mig kongeligt over alle hans flabede udtalelser *GG*
I øvrigt en ret så sjov side, som jeg vil kigge nærmere på en
anden dag!
Tak for linket! Den slags er altid velkomment her hos mig.

mvh Eva

Fra : H.O.T

Dato : 08-01-03 13:12

Ret beset er den jyske vestkyst bare én stor tissekasse med tyske turister

Han har nu fat i det rigtige.......*s*

Henrik