MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Pauseskærm
Fra : Brizz

Dato : 07-01-03 18:47

Har netop installeret Powertoys for XP. Men efter jeg har gjort det er den
begyndt at gå på pauseskærm og når jeg aktiverer min maskine igen( med mus
fx) skal jeg vælge hvem der skal logge ind. Hvor fjerner jeg dette? har
kigget i powertoys og har set under den alm indstilling af pauseskærm. Kan
ikke finde noget i powertoys og alm indstilling for pauseskærm står den til
"ingen" så hvad gør jeg?

Mvh Brian
--
www.gronaerten.dk

Fra : Madsen

Dato : 07-01-03 20:11

Brizz skrev:

> [...]
> det er den begyndt at gå på pauseskærm og når jeg aktiverer min
> maskine igen( med mus fx) skal jeg vælge hvem der skal logge ind.

<http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/prompt.png> - vil jeg tro.

Madsen.

Fra : Brizz

Dato : 07-01-03 23:07

> <http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/prompt.png> - vil jeg tro.

Er slået fra.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Madsen

Dato : 07-01-03 23:19

Brizz skrev:

> Er slået fra.

Hmm, og du skriver at der ikke er defineret nogen pauseskærm.
Hvad er det for et powertoy du har installeret?

Madsen.

Fra : Brizz

Dato : 08-01-03 18:43

> Hmm, og du skriver at der ikke er defineret nogen pauseskærm.

Yep.

> Hvad er det for et powertoy du har installeret?

Tweak UI tror jeg nok det hedder.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk