Louise Margrethe Siemsen (født omk. 1845 -~
Fra : Marc Miltoft

Dato : 07-01-03 18:05

Mangler oplysninger om Louise Margrethe Siemsen

Født omk. 1845 - Muligvis i Kbh

Gift med Mads Larsen Hansen

De fik barnet Hans Frederik Hansen 20 Dec 1870 muligvis i Vordingborg sogn
Døbt i Garnitionskirken i Kbh 12 Mar 1871

Hvor er Louise Margrethe Siemsen og Mads Larsen Hansen født henne??

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 07-01-03 22:27

"Marc Miltoft" <abehunden@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Døbt i Garnitionskirken i Kbh 12 Mar 1871
>
> Hvor er Louise Margrethe Siemsen og Mads Larsen Hansen født henne??

Det må du da kunne slå op i en folketælling, f.eks. 1870?

Mvh. Bodil.

Fra : Martin Bjarklev

Dato : 08-01-03 12:01

Der findes på http://www.familysearch.org en

Louise Margrethe Siemsen, født 03-Dec-1846
og døbt 08-Feb-1847 i REYKJAVIK, Gullbringsusysla, Island.

Far: Edvard Siemsen
Mor: Sigridr Siemsen.

Mon det er hende...?

mvh
Martin

Fra : Johnny Miltoft

Dato : 08-01-03 16:28

> [...]
> Døbt i Garnitionskirken i Kbh 12 Mar 1871
>
> Hvor er Louise Margrethe Siemsen og Mads Larsen Hansen født henne??

Ja navnet er korrekt og også årstallet passer udemærket!

Det kunne være hende, men hvordan finder jeg ud om det er hende??

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 10-01-03 20:56

"Johnny Miltoft" <miltoft@post.tele.dk> wrote in message

> Ja navnet er korrekt og også årstallet passer udemærket!
>
> Det kunne være hende, men hvordan finder jeg ud om det er hende??

Folketællingerne, min herre, det skal du gøre
for at kunne fastslå hendes fødselssted -
og ca. årstal.

Mvh. Bodil.