MS Windows
briani 27239
Afaktivere Windows XP
Fra : Per Münster

Dato : 07-01-03 17:39

Jeg har en WinXP upgrade, der nu forlader en maskine, der skal til at køre
Linux. Så kan jeg passende flytte XP over på en anden maskine. Men.... den
er jo engang blevet aktiveret over for licentieringsmekanismen hos MS. Kan
man afaktivere sådan en i stil med den afaktivering man kan lave på
teminalserverne? Hvis ja - hvordan så? Eller skal man have gang i telefonen?

MVH

Per

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-01-03 22:30

Per Münster wrote:

> er jo engang blevet aktiveret over for licentieringsmekanismen hos MS. Kan
> man afaktivere sådan en i stil med den afaktivering man kan lave på

Du skal ikke afaktivere. Installér XP på den anden computer, og hvis du
får problemer med at aktivere den, skal du blot ringe til det nummer,
der oplyses, og forklare, at du har skiftet computer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen