Linie 1 - Linie 2 på Motorola Timeport 260~
Fra : Claus E Beyer

Dato : 07-01-03 17:31

Hurra! - I dag har jeg fået åbnet min Motorola Timeport 260,
så nu sidder der et Telmore-kort i den.

Hvad betyder Linie 1 - Linie 2 ? Der står i øjeblikket "Linie 1" i
displayet. Kan jeg fjerne denne irriterende tekst fra displayet?
Kan Motorola Timeport 260 vise hvilken sender den er koblet
på (celleinfo)?

Er der nogen der véd hvor jeg kan finde noget om, hvordan jeg
gør for at anvende telefonen til GPRS sammen med en bærbar pc?

Jeg har ikke noget GPRS-abonnement, men det tyske O2-net
( www.loop.de ) giver adgang til GPRS uden abonnementsafgift,
så jeg skal til Tyskland på et tidspunkt for at lege med GPRS.
Jeg vil dog gerne forberede så meget som muligt med opsætning
af telefon og pc inden jeg drager ned til prøjserne på en éndagstur.

Claus

Fra : Fischer

Dato : 07-01-03 17:47

> Der står i øjeblikket "Linie 1" i displayet. Kan jeg fjerne
> denne irriterende tekst fra displayet?

Yep:
'Menu' -> 'Telefonbog' -> 'Mine telefonnumre'
Her kan du ændre navnet og evt. skrive dit eget navn.

> Er der nogen der véd hvor jeg kan finde noget om,
> hvordan jeg gør for at anvende telefonen til GPRS
> sammen med en bærbar pc?

Denne side er din ven:
http://www.gsm.org.uk/gsm.html

Bl.a. har de en god GPRS wizard til PC til download:
http://www.gsm.org.uk/Files/GPRSWizard2_0_7.zip

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 07-01-03 19:43

"Fischer" <express2003@get2net.dk> wrote in

> 'Menu' -> 'Telefonbog' -> 'Mine telefonnumre'
> Her kan du ændre navnet og evt. skrive dit eget navn.

Og hvis man lader feltet være blankt forsvinder teksten i displayet
også.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...