MS Windows
briani 27239
OpenOffice 1.0.1 Dansk
Fra : jkv

Dato : 07-01-03 17:29

Hejsa...

Jeg har hentet OpenOffice 1.0.1 fra sunsite, den danske version...Alle
openoffice programmerne er på dansk, undtagen OpenOffice Write, her er
menuerne på Engelsk, mens "Options" er på dansk... rimelig mærkeligt, nogle
der har prøvet noget ligende?

/jkv

Fra : JFM

Dato : 07-01-03 20:38

"jkv" <ask@for.it> skrev i en meddelelse
> [...]
> openoffice programmerne er på dansk, undtagen OpenOffice Write, her er
> menuerne på Engelsk, mens "Options" er på dansk... rimelig mærkeligt,

Så vidt jeg er orienteret, så er det endelige oversættelses-arbejde ikke
færdigt. Jeg tror nok, at de på et tidspunkt får adgang til SUNs
StarOffice´s kildekoder. Men det er bare hvad jeg har hørt.
Prøv evt. at kontakte Claus Sørensen på cs@openoffice.org
Han er chef for den danske gruppe af OpenOffice og leder udviklingsarbejdet.
Kig evt også på: http://ooo.chbs.dk/

JFM

Fra : Claus Sørensen

Dato : 10-01-03 13:24

JFM wrote:

> [...]
> Prøv evt. at kontakte Claus Sørensen på cs@openoffice.org
> Han er chef for den danske gruppe af OpenOffice og leder

Det skulle gerne være løst i version 1.0.2, som bliver frigivet snarest.

De herligste hilsner
--
Claus Sørensen Befri dit kontor med en åben pakke
Skandinavisk kontaktperson OOo OOo OOo OOo OOo OOo OOo OOo OOo

Fra : Claus Sørensen

Dato : 10-01-03 13:25

jkv wrote:

> [...]
> openoffice programmerne er på dansk, undtagen OpenOffice Write, her er
> menuerne på Engelsk, mens "Options" er på dansk... rimelig mærkeligt,

Det meste er nu på dansk i min udgave.

Har du tidligere haft en engelsk udgave installeret - og som måske ikke er
blevet slettet ordentligt?

De herligste hilsner

Fra : jkv

Dato : 10-01-03 14:19

> Har du tidligere haft en engelsk udgave installeret - og som måske ikke er
> blevet slettet ordentligt?

Jeg havde 1.0.1 på engelsk før jeg installerede Dansk, jeg afinstallerede
den Engelske med Openoffice Setup tingen...

/jkv

Fra : jkv

Dato : 10-01-03 15:08

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-01-03 15:21

Claus Sørensen wrote:

> Det meste er nu på dansk i min udgave.

Og nu 10.000 cyberkroners spørgsmålet: Er der dansk stavekontrol?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk