MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Opstartsproblemer
Fra : Peter

Dato : 07-01-03 13:24

Hej

Min kone brokker sig over at hun kun kan starte PCén når XP cd-en er i
drevet - Kan det virkelig være rigtigt?. Er der gået noget galt/mangler der
noget i installationen?

m.v.h.

Peter

Fra : repost

Dato : 07-01-03 15:05

Måske er BIOS sat til at computeren skal prøve at BOOTE fra cd og ikke fra
HD. Prøv at checke dette, ellers kør en REPERATION installation fra cd'en.

Repost.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 07-01-03 21:30

> [...]
>
> Min kone brokker sig over at hun kun kan starte PCén når XP cd-en er i
> drevet - Kan det virkelig være rigtigt?. Er der gået noget galt/mangler

Hvordan gør den, når du selv starter den?

Kurt

Fra : repost

Dato : 07-01-03 22:22

Hehe, det var et rigtigt godt spørgsmål