/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Telmore sænker priserne !
Fra : Ole Rasmussen


Dato : 07-01-03 13:37



Hej

Mobilselskabet Telmore sænker priserne fra imorgen ! - kig her:

http://www.mobilmagasinet.dk/nyheter/visa.asp?id=4334&sid=1


--
M.v.h. Ole®

 
 
Fischer (07-01-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 07-01-03 13:53

> Mobilselskabet Telmore sænker priserne fra imorgen !

..... på SMS: 20 øre pr. stk.
Ikke så interessant for mig, men min datter vil nok blive glad.

Denne sætning:

"Samtidig er kravet for minimumsforbrug sat ned fra 75 kr. til 50 kr. i
kvartalet,
og gebyret er halveret til kun at udgøre 7,50 kr."

kunne tyde på at Telmore måske vil til at håndhæve dette ?

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.




Mikael Nørrelund And~ (07-01-2003)
Kommentar
Fra : Mikael Nørrelund And~


Dato : 07-01-03 15:02

Fischer wrote:
> "Samtidig er kravet for minimumsforbrug sat ned fra 75 kr.
> til 50 kr. i kvartalet, og gebyret er halveret til kun at udgøre
> 7,50 kr."
>
> kunne tyde på at Telmore måske vil til at håndhæve dette ?

Fint med mig ;)

/Mikael


Fischer (07-01-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 07-01-03 19:45

> > kunne tyde på at Telmore måske vil til at håndhæve dette ?
>
> Fint med mig ;)

På de 3 af mine 4 Telmore numre er det heller ikke noget problem, men det 4.
må jeg nok til at flytte noget trafik over på.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.



Kim (07-01-2003)
Kommentar
Fra : Kim


Dato : 07-01-03 15:27

Hvad er det for et gebyr der er halveret
Jeg syndes da ikke at jeg betaler gebyr hos Telmore

"Fischer" <express2003@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:3e1acdbe$0$229$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > Mobilselskabet Telmore sænker priserne fra imorgen !
>
> .... på SMS: 20 øre pr. stk.
> Ikke så interessant for mig, men min datter vil nok blive glad.
>
> Denne sætning:
>
> "Samtidig er kravet for minimumsforbrug sat ned fra 75 kr. til 50 kr. i
> kvartalet,
> og gebyret er halveret til kun at udgøre 7,50 kr."
>
> kunne tyde på at Telmore måske vil til at håndhæve dette ?
>
> *Fischer
> OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.
>
>
>



Lasse Hedegaard (07-01-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 07-01-03 15:44

Kim skrev:

>Hvad er det for et gebyr der er halveret
>Jeg syndes da ikke at jeg betaler gebyr hos Telmore

Læs igen

>"Samtidig er kravet for minimumsforbrug sat ned fra 75 kr. til 50 kr.
>i kvartalet, og gebyret er halveret til kun at udgøre 7,50 kr."

Man betaler (eller... det er endnu ikke blevet håndhævet) et gebyr
hver måned, hvis ens forbrug er under X kr. i kvartalen. Både
minimumsbeløb og gebyr er nu sat ned.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Telmore - Frank Rasm~ (07-01-2003)
Kommentar
Fra : Telmore - Frank Rasm~


Dato : 07-01-03 20:00

Langt hovedparten af vores kunder er aktive kunder der langt fra
er tæt på reglen om et minimums forbrug. Men vi har omvendt set
en omkostning til hvert eneste aktive SIM kort (Til TDC), og er derfor
nødsaget til at aktivee reglen, så den ikke pludselig kommer som et
"chock" for vores kunder, hvis antallet af "ikke aktive" kort skulle
stige.

Vores holdning er dog ikke at det skal være en god forretning for os,
reglen er alene indført for at sikre at de faktuelle omkostninger
dækkes af de kunder der er skyld i dem. Skulle vi f.eks. levere SIM
kort til alle alarmanlæg i DK, skulle den omkostning ellers afholdes
af vores øvrige kunder.

Så reglen må forventes at blive effektueret i løbet af dette kvartal.
Kravene er nu at man skal have et forbrug på mindst kr. 50 over en 3
mdr's periode, ellers vil man blive opkrævet kr. 7.50 i geby pr. mdr.


Med venlig hilsen


Frank Rasmussen



Fischer wrote:
>>Mobilselskabet Telmore sænker priserne fra imorgen !
>
>
> .... på SMS: 20 øre pr. stk.
> Ikke så interessant for mig, men min datter vil nok blive glad.
>
> Denne sætning:
>
> "Samtidig er kravet for minimumsforbrug sat ned fra 75 kr. til 50 kr. i
> kvartalet,
> og gebyret er halveret til kun at udgøre 7,50 kr."
>
> kunne tyde på at Telmore måske vil til at håndhæve dette ?
>
> *Fischer
> OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.
>
>
>


Fischer (07-01-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 07-01-03 20:50

> Så reglen må forventes at blive effektueret i løbet af dette
> kvartal. Kravene er nu at man skal have et forbrug på mindst
> kr. 50 over en 3 mdr's periode, ellers vil man blive opkrævet
> kr. 7.50 i geby pr. mdr.

Tak for svaret.
Og det hele er såmænd ganske fair.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.



Christian Poulsen (07-01-2003)
Kommentar
Fra : Christian Poulsen


Dato : 07-01-03 21:04

>> kr. 50 over en 3 mdr's periode, ellers vil man blive opkrævet
>> kr. 7.50 i geby pr. mdr.

> Tak for svaret.
> Og det hele er såmænd ganske fair.

Uden tvivl.

Og hvor er det herligt at det komme direkte fra teleselskabet selv og
ikke et eller andet svensk/dansk mobilblad.



Henrik Stidsen (08-01-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 08-01-03 00:32

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> wrote in
news:avfbs3$k7a$1@sunsite.dk

> Og hvor er det herligt at det komme direkte fra teleselskabet
> selv og ikke et eller andet svensk/dansk mobilblad.

Enig - det kunne de andre selskaber godt lære lidt af! :)

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...

Jean (08-01-2003)
Kommentar
Fra : Jean


Dato : 08-01-03 09:36

Christian Poulsen skrev:
> Og hvor er det herligt at det komme direkte fra teleselskabet selv og
> ikke et eller andet svensk/dansk mobilblad.

Ja helt sikkert og så fra direktøren selv. Telmore tjener mere og mere
respekt hos mig...

Mvh Jean

--
Vil du vinde rejser, dyre mobiltelefoner, tjene penge...,
så prøv Wanna-save.com! (dansk side)
http://www.wanna-save.com/default.asp?GuestID=11130946
(Klik på 'Bliv bruger', tilmeldingen tager under 1 minut)



Claus E Beyer (08-01-2003)
Kommentar
Fra : Claus E Beyer


Dato : 08-01-03 18:23

"Jean" <ask@me.dk> skrev i en meddelelse
news:3e1be485$0$211$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
> Christian Poulsen skrev:
>> Og hvor er det herligt at det komme direkte fra teleselskabet selv og
>> ikke et eller andet svensk/dansk mobilblad.

> Ja helt sikkert og så fra direktøren selv. Telmore tjener mere og mere
> respekt hos mig...

Telmore er skam et fremragende firma. Vi er bare nogle der går og venter
på HSCSD (High Speed Data) og GPRS til en fornuftig pris hos Telmore.

Hjemmezone og stjernenummer som hos "Stjæle Danmark" Mixit for en
ekstra tier om måneden, kunne måske også være noget Telmore burde
overveje.

Claus


Lasse Hedegaard (08-01-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 08-01-03 18:30

Claus E Beyer skrev:

>Hjemmezone og stjernenummer som hos "Stjæle Danmark" Mixit for en
>ekstra tier om måneden, kunne måske også være noget Telmore burde
>overveje.

Nejnej da, lad os ikke have alle disse services, som blot gør
prissystemet sværere at gennemskue. En simpel prisstruktur - tak.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Henrik Stidsen (08-01-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 08-01-03 19:06

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote in
news:rvno1v8f9np24u2l89otl0pjb3aun8mabr@news.tele.dk

>>Hjemmezone og stjernenummer som hos "Stjæle Danmark" Mixit for en
>>ekstra tier om måneden, kunne måske også være noget Telmore burde
>>overveje.
>
> Nejnej da, lad os ikke have alle disse services, som blot gør
> prissystemet sværere at gennemskue. En simpel prisstruktur - tak.

Ja tak, de der fancy ting har vi knap så meget at bruge til.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...

H3nrik V! (09-01-2003)
Kommentar
Fra : H3nrik V!


Dato : 09-01-03 00:28

"Henrik Stidsen" <idontwantnospam@hs235.dk> wrote in message
news:Xns92FDC1E122FC4HS235DK@130.225.247.90

>> Nejnej da, lad os ikke have alle disse services, som blot gør
>> prissystemet sværere at gennemskue. En simpel prisstruktur - tak.
>
> Ja tak, de der fancy ting har vi knap så meget at bruge til.

Hørt!


--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...



Niels Teglsbo (09-01-2003)
Kommentar
Fra : Niels Teglsbo


Dato : 09-01-03 18:05

Telmore - Frank Rasmussen <fr@telmore.dk> wrote:

> Så reglen må forventes at blive effektueret i løbet af dette kvartal.
> Kravene er nu at man skal have et forbrug på mindst kr. 50 over en 3
> mdr's periode, ellers vil man blive opkrævet kr. 7.50 i geby pr. mdr.

Det betyder så, at Tele2Mobil Online er billigere hvis man har et lavt
forbrug. Hvis man fx kun bruger SMS og sender 150 SMS/kvartal koster det:

Telmore: 0,20 kr * 150 + 3 * 7,50 kr = 52,5 kr
Tele2: 0,35 kr * 150 = 52,5 kr

Så hvis man har under 150 SMS/kvartal=50/måned~=1-2/dag er Tele2 nu
billigere.

Eller har Tele2 nogle ulemper jeg har overset?

--
Niels, The Offspring Mailinglist www.image.dk/~teglsbo

John K (09-01-2003)
Kommentar
Fra : John K


Dato : 09-01-03 19:37


"Niels Teglsbo" <Niels@fabel.dk> skrev i en meddelelse
news:n5ar1v0ilc3eaengrsegaju4np7cal3iiu@news.image.dk...
>
> Eller har Tele2 nogle ulemper jeg har overset?


Ja, en hamrende elendig kundeservice der, hvis der opstår problemer, ikke er
i stand til at hjælpe med noget som helst - og hvis de endelig siger de nok
skal få det bragt i orden, sker der intet :(

Telmore laver da også fejl, men så er det jo godt at Frank læser med i
gruppen her.


Mvh

John K





Christian Poulsen (10-01-2003)
Kommentar
Fra : Christian Poulsen


Dato : 10-01-03 09:52

> Telmore laver da også fejl, men så er det jo godt at Frank læser med
> i gruppen her.

_Alle_ selskaber laver fejl. Det tror jeg aldrig man komme helt uden om.

Nogen selskaber er så bedre til at få rettet det op end andre. Og Telmore
har jo så den styrke at de er meget åbne omkring det og ikke tier om det.

Og ja, de småfejl som tit bliver omtalt herinde får de også at vide, og
det er jo netop fordi Frank læser med herinde. Men jeg har da også set
folk fra andre teleselskaber herinde. Blot uden de giver til kender at
de arbejder for et selskab.



Steven Nybo Andersen (17-01-2003)
Kommentar
Fra : Steven Nybo Andersen


Dato : 17-01-03 05:25


"Niels Teglsbo" <Niels@fabel.dk> wrote in message
news:n5ar1v0ilc3eaengrsegaju4np7cal3iiu@news.image.dk...
et lavt
> forbrug. Hvis man fx kun bruger SMS og sender 150 SMS/kvartal koster det:
>
> Telmore: 0,20 kr * 150 + 3 * 7,50 kr = 52,5 kr
> Tele2: 0,35 kr * 150 = 52,5 kr
>
> Så hvis man har under 150 SMS/kvartal=50/måned~=1-2/dag er Tele2 nu
> billigere.

Hvordan kan du komme frem til det resultat. Jeg har lige været inde på
www.tele2mobil.dk og jeg kan ikke finde
det nævnte abonnement.

Det nærmeste jeg kan komme det er.
Tele2 Mobil Tank op =

0,75 * 150 = 112,50

eller

Tele2mobil abonnement

=0,50*150 + 3*50 (abb.) = 225

Jeg kan ikke finde tele2mobil online nogle steder???



> Eller har Tele2 nogle ulemper jeg har overset?

Ja een stor ulempe som overskygger hele selskabet er at de bruger Sonofons
(Skodafons) net.
Dét i sig selv er slemt nok til at jeg glædeligt ville betale mere for at
have Telmore end jeg ville hos tele2.

Steven.
--
Fjern 1977 fra mailadresse hvis du vil sende mail til mig
Remove 1977 from the mailadress if you wish to send me mail directly.



Niels Teglsbo (17-01-2003)
Kommentar
Fra : Niels Teglsbo


Dato : 17-01-03 14:08

"Steven Nybo Andersen" <steven1977@privat.dk> wrote:

> Hvordan kan du komme frem til det resultat. Jeg har lige været inde på
> www.tele2mobil.dk og jeg kan ikke finde
> det nævnte abonnement.

http://www.teleprisguide.dk/abonnement.asp?subscriptId=2972

Men det står godt nok ikke på Tele2s hjemmeside, så jeg ringede til dem, og
de siger, at det først træder i kræft fra 1. februar.

--
Niels, The Offspring Mailinglist www.image.dk/~teglsbo

Steven Nybo Andersen (18-01-2003)
Kommentar
Fra : Steven Nybo Andersen


Dato : 18-01-03 06:39


"Niels Teglsbo" <Niels@fabel.dk> wrote in message
news:ovvf2v0sahtbntthmrgtfbo70tq4ni62lj@news.image.dk...
> "Steven Nybo Andersen" <steven1977@privat.dk> wrote:
>
> > Hvordan kan du komme frem til det resultat. Jeg har lige været inde på
> > www.tele2mobil.dk og jeg kan ikke finde
> > det nævnte abonnement.
>
> På http://www.teleprisguide.dk/abonnement.asp?subscriptId=2972
>
> Men det står godt nok ikke på Tele2s hjemmeside, så jeg ringede til dem,
og
> de siger, at det først træder i kræft fra 1. februar.

Så må vi kunkludere at Telmore er billigst endnu.
Jeg tror da heller ikke at de vil tillade at man ikke har et vist forbrug á
la Telmore.
Ellers kan de sq ikke få det til at løbe rundt på nogen som helst måde.

Steven.
--
Fjern 1977 fra mailadresse hvis du vil sende mail til mig
Remove 1977 from the mailadress if you wish to send me mail directly.



Niels Teglsbo (20-01-2003)
Kommentar
Fra : Niels Teglsbo


Dato : 20-01-03 17:40

Niels@fabel.dk (Niels Teglsbo) wrote:

> "Steven Nybo Andersen" <steven1977@privat.dk> wrote:
> > Hvordan kan du komme frem til det resultat. Jeg har lige været inde på
> > www.tele2mobil.dk og jeg kan ikke finde
> > det nævnte abonnement.
>
> På http://www.teleprisguide.dk/abonnement.asp?subscriptId=2972
>
> Men det står godt nok ikke på Tele2s hjemmeside, så jeg ringede til dem, og
> de siger, at det først træder i kræft fra 1. februar.

Og så skrev jeg til Telestyrelsen så de kunne rette fejlen på deres side,
og de har så kontaktet Tele2, der beklager, at kundeservice tog fejl, det
gælder fra 1. januar.

--
Niels, The Offspring Mailinglist www.image.dk/~teglsbo

Henning Lund (20-01-2003)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 20-01-03 21:04

Niels Teglsbo skrev:

Ehm undskyld jeg blander mig i debatten, men jeg fatter ikke en meter at
Tele2´s hjemmeside, det der tank op kan jeg forstå koster kr 1,20 pr
minut, hvordan tanker man så op på f.eks posthuset? Er prisen stadig
1,20 hvis man ikke er fastnetskunde?
--
Mvh
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/


Claus E Beyer (07-01-2003)
Kommentar
Fra : Claus E Beyer


Dato : 07-01-03 17:10

"Ole Rasmussen" <newsfeed@melby-online.dk> skrev i en meddelelse
news:pcil1v8d9csanl150ui6ms9cv4ulboevbj@62.243.74.163
> Hej
>
> Mobilselskabet Telmore sænker priserne fra imorgen ! - kig her:
>
> http://www.mobilmagasinet.dk/nyheter/visa.asp?id=4334&sid=1

Øv, det er desværre kun på SMS. Jeg havde håbet på at det også var
minutpriserne.

Claus


MaRk (07-01-2003)
Kommentar
Fra : MaRk


Dato : 07-01-03 19:05

Fedt!!

Jeg bruger mest sms

20% ned i pris!


"Ole Rasmussen" <newsfeed@melby-online.dk> skrev i en meddelelse
news:pcil1v8d9csanl150ui6ms9cv4ulboevbj@62.243.74.163...
>
>
> Hej
>
> Mobilselskabet Telmore sænker priserne fra imorgen ! - kig her:
>
> http://www.mobilmagasinet.dk/nyheter/visa.asp?id=4334&sid=1
>
>
> --
> M.v.h. Ole®



Jimmy (07-01-2003)
Kommentar
Fra : Jimmy


Dato : 07-01-03 20:34


"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> wrote in message
news:3e1b16e2$0$251$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Fedt!!
>
> Jeg bruger mest sms
>
> 20% ned i pris!

Hvordan kan det så være, at du ikke overflytter til SmartTalk med 15 øres
SMS?

Jeg har selv overvejet at flytte pga mange SMS, men kan ikke overskue om der
er ring der er _så_ uhensigtsmæssige at man skal lade være.

Mvh
Jimmy



Fischer (07-01-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 07-01-03 20:55

> Jeg har selv overvejet at flytte pga mange SMS, men kan
> ikke overskue om der er ring der er _så_ uhensigtsmæssige
> at man skal lade være.

Hvis du kun sender SMS og over 500 stk. pr. måned, så er SmartTalk billigst.
Men hvis du vil have dit nummer flyttet med, så tænk lige lidt over hvor
lang tid der går inden de 99,- kr. i oprettelse er tjent hjem.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.




Unlock i Horsens /Ol~ (07-01-2003)
Kommentar
Fra : Unlock i Horsens /Ol~


Dato : 07-01-03 21:02

Tænk bare på at det er et vidunder udviklet af Tiscali&Debitel. Begge = lort



"Jimmy" <spoerg@efter.den> skrev i en meddelelse
news:TYFS9.11828$4n3.7119@news.get2net.dk...
>
> "MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> wrote in message
> news:3e1b16e2$0$251$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> > Fedt!!
> >
> > Jeg bruger mest sms
> >
> > 20% ned i pris!
>
> Hvordan kan det så være, at du ikke overflytter til SmartTalk med 15 øres
> SMS?
>
> Jeg har selv overvejet at flytte pga mange SMS, men kan ikke overskue om
der
> er ring der er _så_ uhensigtsmæssige at man skal lade være.
>
> Mvh
> Jimmy
>
>



Mads Stetter (07-01-2003)
Kommentar
Fra : Mads Stetter


Dato : 07-01-03 23:23


"Unlock i Horsens /Ole" <olesan@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3e1b3280$0$225$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Tænk bare på at det er et vidunder udviklet af Tiscali&Debitel. Begge =
lort
>
>
>
>

Yeps... man må sku betale sig til service nogen gange!

Og service, det er der ved Telmore! Det er da ekstremt fornemt at frank selv
sidder og besvarer spørgsmål her på gruppen.. han forstår at pleje sine
kunder!

Jeg startede også i sin tid ved Image Scandinavien og havde min opkobling
der... Og det var samme gode service (Alle hans dygtige supportere og Frank
selv svarede lynhurtigt inde i deres support nyhedgrupper... det er bare
lækkert sådan noget)
Men så da Image blev solgt og frank forduftede, så kom der andre boller på
suppen!

Så til dig frank... Keep up the good work, og husk du kan altid købe et
slips af mig for 250.000 dask!

Kører du ikke også mc?? Du må til at skrive noget mere i
dk.fritid.motorcykel, der er gang i den!

MVH Mads Stetter
RF400R og indtil videre tilfreds Telmore-kunde,
http://dfm.divvy.dk/?id=10



Lars Wolos (08-01-2003)
Kommentar
Fra : Lars Wolos


Dato : 08-01-03 00:14

"Ole Rasmussen" <newsfeed@melby-online.dk> wrote in message news:pcil1v8d9csanl150ui6ms9cv4ulboevbj@62.243.74.163...

> Mobilselskabet Telmore sænker priserne fra imorgen ! - kig her:

50% af mit forbrug er SMS til udlandet og de andre 50% er opkald til
udlandet. Først bliver sms-prisen sat op med 1000% og nu ryger opkalds-
priserne også op, mange tak!

Sikke noget lort! (

Lars



Jean (08-01-2003)
Kommentar
Fra : Jean


Dato : 08-01-03 09:39

Lars Wolos skrev:
> 50% af mit forbrug er SMS til udlandet og de andre 50% er opkald til
> udlandet. Først bliver sms-prisen sat op med 1000% og nu ryger opkalds-
> priserne også op, mange tak!
>
> Sikke noget lort! (

Ja, men vi kan jo ikke forvente at Telmore direkte skal tabe penge på, at
folk sender/ ringer til udlandet. Nu taber de jo hele 13 millioner på at
prisen på indlands-sms er sat ned... desuden er prisstingning udsat til 1.
marts, som du kan se i dit nyhedsbrev fra Telmore...

Mvh Jean

--
Vil du vinde rejser, dyre mobiltelefoner, tjene penge...,
så prøv Wanna-save.com! (dansk side)
http://www.wanna-save.com/default.asp?GuestID=11130946
(Klik på 'Bliv bruger', tilmeldingen tager under 1 minut)



Erland Stig Bredgaar~ (08-01-2003)
Kommentar
Fra : Erland Stig Bredgaar~


Dato : 08-01-03 13:12

"Jean" skrev

> desuden er prisstingning udsat til 1.
> marts, som du kan se i dit nyhedsbrev fra Telmore...

Jeg modtager da ikke noget nyhedsbrev fra Telmore, selv om de har min
e-mailadresse. Hvordan tilmelder man sig til det nyhedsbrev? Jeg har kigget
efter det på hjemmesiden uden at finde noget om det...

Mvh. Erland


Sebastian Steen (08-01-2003)
Kommentar
Fra : Sebastian Steen


Dato : 08-01-03 13:19

Erland Stig Bredgaard wrote:
> "Jean" skrev
>> desuden er prisstingning udsat til 1.
>> marts, som du kan se i dit nyhedsbrev fra Telmore...
>
> Jeg modtager da ikke noget nyhedsbrev fra Telmore, selv om de har min
> e-mailadresse. Hvordan tilmelder man sig til det nyhedsbrev? Jeg har
> kigget efter det på hjemmesiden uden at finde noget om det...

Under "TELMORE ekstra" -> "Mobile Update"

Man skal selv tilmelde sig nyhedsbrevet, eller man kan alternativt hente det
fra hjemmesiden.

--
Med venlig hilsen
Sebastian Steen
"_supergnu" = spamfilter!



Jean (08-01-2003)
Kommentar
Fra : Jean


Dato : 08-01-03 13:39

Sebastian Steen skrev:
> Under "TELMORE ekstra" -> "Mobile Update"
>
> Man skal selv tilmelde sig nyhedsbrevet, eller man kan alternativt hente
det
> fra hjemmesiden.

Nej, det du omtaler nu.. er magasinet "Mobile Update", det er ikke det
Erling omtaler... han omtaler de nyhedsbreve, som bliver sendt ud til
kunder, når der sker nyt hos Telmore...

Mvh Jean

--
Vil du vinde rejser, dyre mobiltelefoner, tjene penge...,
så prøv Wanna-save.com! (dansk side)
http://www.wanna-save.com/default.asp?GuestID=11130946
(Klik på 'Bliv bruger', tilmeldingen tager under 1 minut)



Sebastian Steen (08-01-2003)
Kommentar
Fra : Sebastian Steen


Dato : 08-01-03 13:54

Jean wrote:
> Nej, det du omtaler nu.. er magasinet "Mobile Update", det er ikke det
> Erling omtaler... han omtaler de nyhedsbreve, som bliver sendt ud til
> kunder, når der sker nyt hos Telmore...

Korrekt - det var min fejl. Nyhedsbrevet får man automatisk.

--
Med venlig hilsen
Sebastian Steen
"_supergnu" = spamfilter!



Thomas (08-01-2003)
Kommentar
Fra : Thomas


Dato : 08-01-03 18:35

"Sebastian Steen" <salg_supergnu@mail.tele.dk> wrote in message
news:avh72e$1lls$1@news.cybercity.dk...
> Jean wrote:
> > Nej, det du omtaler nu.. er magasinet "Mobile Update", det er ikke det
> > Erling omtaler... han omtaler de nyhedsbreve, som bliver sendt ud til
> > kunder, når der sker nyt hos Telmore...
>
> Korrekt - det var min fejl. Nyhedsbrevet får man automatisk.

Hmm, jeg har heller ikke modtaget noget, og mine oplysninger er nu ellers
korrekte...
Mon ikke vi taler teknisk fejl eller noget...det ligner i hvert fald ikke
Telmore.

Mvh
Thomas



Erland Stig Bredgaar~ (09-01-2003)
Kommentar
Fra : Erland Stig Bredgaar~


Dato : 09-01-03 09:50

"Thomas" skrev

> Hmm, jeg har heller ikke modtaget noget, og mine oplysninger er nu ellers
> korrekte...
> Mon ikke vi taler teknisk fejl eller noget...det ligner i hvert fald ikke
> Telmore.

Jeg sendte en mail til deres support og fik svar en time senere - og har netop
nu modtaget det nyeste nyhedsbrev, så problemet lader til at være løst for mit
vedkommende. Men det kunne da godt tyde på en mere generel teknisk fejl,
hvis andre heller ikke får nyhedsbrevet. Hvis du alligevel skal skrive til dem,
så kunne du jo evt. gøre dem opmærksom på dette?

Mvh. Erland


Telmore - Frank Rasm~ (09-01-2003)
Kommentar
Fra : Telmore - Frank Rasm~


Dato : 09-01-03 10:39

Hejsa

Vi kigger på det. Indtil videre har vi ikke fundet nogle fejl, bortset
fra nogle forsinkelser på diverse mailservere. Kontakt evt. vores kunde
service hvis der skal checkes op på specifikke konti.

Med venlig hilsen


Frank Rasmussen
Telmore A/S


Erland Stig Bredgaard wrote:
> "Thomas" skrev
>
>
>>Hmm, jeg har heller ikke modtaget noget, og mine oplysninger er nu ellers
>>korrekte...
>>Mon ikke vi taler teknisk fejl eller noget...det ligner i hvert fald ikke
>>Telmore.
>
>
> Jeg sendte en mail til deres support og fik svar en time senere - og har netop
> nu modtaget det nyeste nyhedsbrev, så problemet lader til at være løst for mit
> vedkommende. Men det kunne da godt tyde på en mere generel teknisk fejl,
> hvis andre heller ikke får nyhedsbrevet. Hvis du alligevel skal skrive til dem,
> så kunne du jo evt. gøre dem opmærksom på dette?
>
> Mvh. Erland
>


Erland Stig Bredgaar~ (09-01-2003)
Kommentar
Fra : Erland Stig Bredgaar~


Dato : 09-01-03 11:32

"Telmore - Frank Rasmussen" skrev

> Vi kigger på det. Indtil videre har vi ikke fundet nogle fejl, bortset
> fra nogle forsinkelser på diverse mailservere. Kontakt evt. vores kunde
> service hvis der skal checkes op på specifikke konti.

Rart at se, at I følger med i debatten og følger op!

Mvh. Erland


Jean (08-01-2003)
Kommentar
Fra : Jean


Dato : 08-01-03 13:22

Erland skrev:
> Jeg modtager da ikke noget nyhedsbrev fra Telmore, selv om de har min
> e-mailadresse. Hvordan tilmelder man sig til det nyhedsbrev? Jeg har
kigget
> efter det på hjemmesiden uden at finde noget om det...


Hmm, lyder underligt... tjek lige under dine 'personlige data' om
email-adressen er korrekt, ellers kontakt Telmore via mail, de skal nok
svare...

Mvh Jean

--
Vil du vinde rejser, dyre mobiltelefoner, tjene penge...,
så prøv Wanna-save.com! (dansk side)
http://www.wanna-save.com/default.asp?GuestID=11130946
(Klik på 'Bliv bruger', tilmeldingen tager under 1 minut)



Lasse Hedegaard (08-01-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 08-01-03 18:21

Jean skrev:

>Hmm, lyder underligt... tjek lige under dine 'personlige data' om
>email-adressen er korrekt, ellers kontakt Telmore via mail, de skal nok
>svare...

160'000 emails sendes ikke bare ud på et øjeblik. Jeg kunne forestille
mig, at man 'spreder' udsendelsen af disse over en dags tid - det gør
man mange steder, også for at systemet ikke skal bryde sammen, og
stadig kunne håndtere 'almindelige' mails.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Lars Raaby (08-01-2003)
Kommentar
Fra : Lars Raaby


Dato : 08-01-03 19:17

Lasse Hedegaard skrev bl.a.:
> Jean skrev:
>
> 160'000 emails sendes ikke bare ud på et øjeblik. Jeg kunne
> forestille mig, at man 'spreder' udsendelsen af disse over en
> dags tid - det gør man mange steder, også for at systemet ikke
> skal bryde sammen, og stadig kunne håndtere 'almindelige'
> mails.
>
Jeg har modtaget en mail og en SMS hvor de skriver at priserne er
sat ned.

--
Med venlig hilsen
Lars Raaby



Lasse Hedegaard (08-01-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 08-01-03 20:01

Lars Raaby skrev:

>Jeg har modtaget en mail og en SMS hvor de skriver at priserne er
>sat ned.

Også her, men kun på den ene af mine konti. Ved deres "nytårs-SMS" gik
der en del timer mellem de dukkede op - netop fordi man ikke kan sende
et ubegrænset antal på én gang (det samme med mails).

PS! Du quoter ikke helt korrekt, det kunne se ud som om Jean havde
skrevet det jeg skrev.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Jean (08-01-2003)
Kommentar
Fra : Jean


Dato : 08-01-03 21:47

Lasse skrev:
> PS! Du quoter ikke helt korrekt, det kunne se ud som om Jean havde
> skrevet det jeg skrev.

Ja, og det kan vi jo ikke ha'....

PS. Lasse du skal ha' opdateret din forside, da jeg ikke kan finde Nokia
3310 til 1 krone længere...

Mvh Jean

--
Vil du vinde rejser, dyre mobiltelefoner, tjene penge...,
så prøv Wanna-save.com! (dansk side)
http://www.wanna-save.com/default.asp?GuestID=11130946
(Klik på 'Bliv bruger', tilmeldingen tager under 1 minut)



Ole Rasmussen (09-01-2003)
Kommentar
Fra : Ole Rasmussen


Dato : 09-01-03 12:08


Hej

Og idag skriver Børsen dette om Telmore:


Telmore lover ansatte bonus ved salg
Stifteren af mobilselskabet Telmore, Frank Rasmussen, har lovet sine
medarbejdere, at de får fem procent af salgssummen, hvis selskabet
bliver solgt. Han vil ikke bekræfte procentsatsen, men siger, at dem,
som har været med til at skabe selskabets værdi, også skal have noget ud
af det, hvis det bliver solgt. Ifølge Frank Rasmussen er der ikke optræk
til et salg her og nu, men han fastslår, at hvis der kommer et tilbud,
som er godt for aktionærerne, så skal de selvfølgelig sige ja. Han mener
ikke, at en pris på en halv milliard kroner er urealistisk for Telmore.

--
M.v.h. Ole®

Telmore - Frank Rasm~ (09-01-2003)
Kommentar
Fra : Telmore - Frank Rasm~


Dato : 09-01-03 12:38

Hejsa


Selvfølgelig skal aktionærer i en virksomhed overveje ethvert tilbud de
måtte få for deres aktier. Jeg syntes også det er naturligt, hvis der
skulle opstå sådan en situation, at dem der har været med til at skabe
virksomheden, skulle få noget ud af det. Men det er langt fra det samme
som at Telmore er til salg.

/Frank Rasmussen - Telmore A/S


Ole Rasmussen wrote:
> Hej
>
> Og idag skriver Børsen dette om Telmore:
>
>
> Telmore lover ansatte bonus ved salg
> Stifteren af mobilselskabet Telmore, Frank Rasmussen, har lovet sine
> medarbejdere, at de får fem procent af salgssummen, hvis selskabet
> bliver solgt. Han vil ikke bekræfte procentsatsen, men siger, at dem,
> som har været med til at skabe selskabets værdi, også skal have noget ud
> af det, hvis det bliver solgt. Ifølge Frank Rasmussen er der ikke optræk
> til et salg her og nu, men han fastslår, at hvis der kommer et tilbud,
> som er godt for aktionærerne, så skal de selvfølgelig sige ja. Han mener
> ikke, at en pris på en halv milliard kroner er urealistisk for Telmore.
>


Henrik Stidsen (09-01-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 09-01-03 16:27

Telmore - Frank Rasmussen <fr@telmore.dk> wrote in
news:3E1D5F00.4060304@telmore.dk

> Jeg syntes også det er naturligt, hvis der
> skulle opstå sådan en situation, at dem der har været med til at
> skabe virksomheden, skulle få noget ud af det.

Har i ledige job ? :)

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...

Lasse Hedegaard (09-01-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 09-01-03 14:08

Jean skrev:

>Ja, og det kan vi jo ikke ha'....

Nope.

>PS. Lasse du skal ha' opdateret din forside, da jeg ikke kan finde Nokia
>3310 til 1 krone længere...

Tryk refresh i din browser.

Jeg ville nu mene smiley'en skulle vende den anden vej, det er da
ærgerligt.

Jeg kan nu godt finde Nokia 3310 til 1,-. Desværre er det med noget
Orange Mono, og så kan det ikke helt betale sig på samme måde.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Jean (09-01-2003)
Kommentar
Fra : Jean


Dato : 09-01-03 17:04

Lasse skrev:
> Tryk refresh i din browser.

Gjort!

> Jeg ville nu mene smiley'en skulle vende den anden vej, det er da
> ærgerligt.

Ja, for dem som ikke vidste at 'prisstigningen' (tilskuddet nedsat) kom...
jeg nåede at købe 2...

> Jeg kan nu godt finde Nokia 3310 til 1,-. Desværre er det med noget
> Orange Mono, og så kan det ikke helt betale sig på samme måde.

Ja, ikke mindst for dem, som ringer til personer med Mono-abn.... så derfor
Telmore rules...

Mvh Jean

--
Vil du vinde rejser, dyre mobiltelefoner, tjene penge...,
så prøv Wanna-save.com! (dansk side)
http://www.wanna-save.com/default.asp?GuestID=11130946
(Klik på 'Bliv bruger', tilmeldingen tager under 1 minut)



Rainer Schöbe (08-01-2003)
Kommentar
Fra : Rainer Schöbe


Dato : 08-01-03 19:23

"Lars Wolos" <lars-news@wolos.de> schrieb im Newsbeitrag
news:avfmtm$f3frg$1@ID-2667.news.dfncis.de...
> 50% af mit forbrug er SMS til udlandet og de andre 50% er opkald til
> udlandet. Først bliver sms-prisen sat op med 1000% og nu ryger opkalds-
> priserne også op, mange tak!

Hvad vil de tage for et opkald til Tyskland: kr. 1,40/min til fastnet og kr.
3,15/min til mobilnet med eller uden mobiltillæg (kr. 1,95)?

Hvis Telmore ikke beregner mobiltillæg, bliver det billigere (til fastnet) eller
kun lidt dyrere.

--
Rainer Schöbe
using "E-Plus Professional Data GPRS/HSCSD" and "i-mode"



jensen (07-01-2003)
Kommentar
Fra : jensen


Dato : 07-01-03 21:37

On Tue, 07 Jan 2003 13:37:17 +0100, Ole Rasmussen
<newsfeed@melby-online.dk> wrote:

>
>
>Hej
>
>Mobilselskabet Telmore sænker priserne fra imorgen ! - kig her:
>
>http://www.mobilmagasinet.dk/nyheter/visa.asp?id=4334&sid=1

Dej ligt for kunderne. Men hvor lyder det hult
(forretningsmands-dialekt?), når Frank Rasmussen siger, at de gør for
at kvittere for kundernes opbakning - det er sgu da fordi Smarttalk
ånder dem i nakken. Intet andet. Han har oven i købet selv sagt det
for få dage siden:

"Hos hovedfjenden Telmore virker direktør Frank Rasmussen dog ikke
rystet over den nye konkurrence:

- Vi har en kanonforretning, og vi har ikke tænkt os at foretage os
noget. Jeg troede blot, at det med at sætte penge til nu, som så skal
tjenes hjem igen om nogle år, var forbi i telebranchen, siger Frank
Rasmussen.

Han forventer en fortsat kundetilgang på 12-15.000 kunder om måneden,
men hvis det ændrer sig med Smarttalks entré, så vil Frank Rasmussen
straks sænke sine priser og matche den nye konkurrent."

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=17509


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408894
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste