MS Windows
briani 27239
Fejl ved opstart i XP Home
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 07-01-03 13:02

Min kollegas pc får følgende fejl når han starter hans maskine op. Det er
kommet efter han har installeret Norton Personal Firewall 2002 (det er
fjernet igen)

"IAMAPP.exe ingen diskette

Der er ingen diskette i drevet, indsæt en diskette i drev
\device\harddisk3\dr12
annuler - forsøg igen - fortsæt"

Når han så klikker på enten annuler eller fortsæt så starter maskinen fint
op og virker som den plejer. Men hvordan får han fejlen væk???

Bo

Fra : repost

Dato : 07-01-03 13:20

Under installation er IAMAPP.EXE programmet blevet afbrudt og installationen
er ikke færdiggjort, derfor vil windows hele tiden prøve at genneføre
installationen.
For at fjerne programmet skal man gå i START, og køre REGEDIT. Du skal så
søge efter ovenstående program og herefter slette Nøglen/Værdien.

Repost.

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 07-01-03 13:34

Takker det prøver vi.