showcleaner
Fra : Tournesol

Dato : 07-01-03 11:38

Hej

Er der en af jer, evt opdrætter, der kan fortælle mig hvor jeg køber
showcleaner????

Jeg skal prøve vaske cæsar min coon inden næste udstilling i feb og jeg fik
afvide ved sidste udstilling at jeg skulle bruge showcleaner til ham.
Han fik også noget i pelsen noget de puttede på hænderne og så gned det ind
i pelsen men kan jeg huske hvad det hed neeeeejj så jeg tænkte at en af
jer måske kunne hjælpe jeg vil også gerne vide hvor jeg kan købe det

Hilsen Henriette.

--
DK.TOURNESOL
http://home19.inet.tele.dk/bankehyttenskatteside/

Fra : Mette Jensen

Dato : 07-01-03 11:48

Jeg køber min showcleaner hos Ellgaard.
Han har tit sin stand med på udstillinger.
Du kan ring og bestille hos ham på 98294710.
Du kan vælge showcleaner eller Grease Remover
som jeg vil anbefale dig.
Køb også en shampoo til når du har vaskede med
showcleaneren. Spør når du ringer, de har solgt shampoo
i mange år og de er gode til at finde en der passer til din kat.

Det de puttede i hans pels var sikkert coatglos i en alle nader variant.
Dette skulle ikke være nødvendig hvis du vasker ham rigtig godt
inden udstillingen.

Hvis du spørgsmål mht vask spørge du bare!

--
Venlig hilsen Mette

www.Chimera-MaineCoon.dk

"Man er modigere end man tror,
stærkere end man ser ud
og klogere end man synes"
Peter Plys

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 07-01-03 12:14

Hej

Du skriver de prøvede noget i hans pels på sidste udstilling, tror det måske
er http://www.pitstoppets.dk/ du har været henne ved.

Det har nok været silk liquid de har varmet i hænderne først, vi bruger selv
deres produkter og er glad for dem, så du kan evt. prøve at ringe til dem.

MVH
Gitte
DK Sacala´s Norske Skovkatte
www.sitecenter.dk/sacalas

Fra : Tournesol

Dato : 07-01-03 14:21

Hej

> Du skriver de prøvede noget i hans pels på sidste udstilling, tror
> det måske er http://www.pitstoppets.dk/ du har været henne ved.

Måske det var nu ikke dem der puttede noget i pelsen men en anden opdrætter
som lige kom mig til hjælp da cæsar plustlig skulle på scenen (udover alt
forventning) så vi prøvede jo at rede pelsen lidt så han i hvertfadl så godt
ud på scenen.

> Det har nok været silk liquid de har varmet i hænderne først, vi
> bruger selv deres produkter og er glad for dem, så du kan evt. prøve
> at ringe til dem.

Det kunne godt lyde som det for det så ud som om hun varmede det i hænderne
før hun puttede det i hans pels.

Hilsen Henriette.

Fra : Tournesol

Dato : 07-01-03 14:18

Hej

> Jeg køber min showcleaner hos Ellgaard.
> Han har tit sin stand med på udstillinger.
> Du kan ring og bestille hos ham på 98294710.

Syntes at jeg har hørt navnet før men jeg tror ikke jeg har set hans stand
jeg har også kun været med i remisen og jeg var så snotforviret at jeg ikke
fik kigget særlig meget andet en cæsar >fnis<

> Du kan vælge showcleaner eller Grease Remover
> som jeg vil anbefale dig.

hvad er grease remover???
Gør det det samme som showclean????

> Køb også en shampoo til når du har vaskede med
> showcleaneren. Spør når du ringer, de har solgt shampoo
> i mange år og de er gode til at finde en der passer til din kat.

Det må jeg sikkert prøve at ringe tak

> Det de puttede i hans pels var sikkert coatglos i en alle nader
> variant. Dette skulle ikke være nødvendig hvis du vasker ham rigtig
> godt inden udstillingen.

Jeg kan kun huske det var en hvid flaske med en guld makat på det blev so
sprøjtet ud i hånden og gnidet lidt mellem hænderne og så i pelsen.

Jeg håber at min vaske bliver bedre næste gang jeg vil prøve at prøvevaske
ham og så få en til at se pelsen problemet for mig er jeg andre endnu ikke
hvordan en perfekt vasket pels ser ud.

> Hvis du spørgsmål mht vask spørge du bare!

Tak )

Hilsen Henriette.

Fra : Birgitte

Dato : 07-01-03 18:37

> Jeg kan kun huske det var en hvid flaske med en guld makat på det blev so
> sprøjtet ud i hånden og gnidet lidt mellem hænderne og så i pelsen.

Jeg tror det er Bayrum.... Det lugter lidt af "jul" nelliker.
Det fremhæver pelsfarve, giver glans og fjerner statelektrisitet.
Jeg bruger det selv lige før dommerbedømning....
Flasken er hvid med guldediket, købes også ved Ellgaard

Missehilsner fra Birgitte
DK True Trust
www.truetrust.dk
birgitte@truetrust.dk

Fra : Tournesol

Dato : 07-01-03 20:42

Hej Birgitte

> [...]
> Jeg bruger det selv lige før dommerbedømning....
> Flasken er hvid med guldediket, købes også ved Ellgaard

præsis det er den husker nu lugten (kan ikke fordrage lugten af niliker)

tusind tak den skal jeg have fat i

Hilsen henriette.

Fra : Mette Jensen

Dato : 07-01-03 18:41

Ja de første gange på udstilling kan det godt være noget stresset....
Nå ja, det kan det vist også de andre gange

Ja det er det samme såvid jeg har forstået.
Jeg bruger som sagt Grease Remover i stedet
for Showcleaner fordi jeg synes det bliver et
flottere resultat.

Jeg er villig til at hjælpe dig. Ellers er du velkommen til at
komme og se når jeg skal vaske Kashmir (den 21. Jan ca.).
Så kunne du se hele forløbet. Han er nok bedre at vise det
på fordi han er så vandt til det.

PS: Har du set den mail jeg har sendt til dig?
--
Venlig hilsen Mette

www.Chimera-MaineCoon.dk

"Man er modigere end man tror,
stærkere end man ser ud
og klogere end man synes"
Peter Plys

Fra : Tournesol

Dato : 07-01-03 20:48

Hej Mette

> Ja de første gange på udstilling kan det godt være noget stresset....
> Nå ja, det kan det vist også de andre gange

Mon ikke mon ikke jeg lære det hen af vejen

> Ja det er det samme såvid jeg har forstået.
> Jeg bruger som sagt Grease Remover i stedet
> for Showcleaner fordi jeg synes det bliver et
> flottere resultat.

ok tak for din erfaring

> Jeg er villig til at hjælpe dig. Ellers er du velkommen til at
> komme og se når jeg skal vaske Kashmir (den 21. Jan ca.).
> Så kunne du se hele forløbet. Han er nok bedre at vise det
> på fordi han er så vandt til det.

Det ville jeg gerne hvis bare ikke det havde været den 21 der har jeg lige
præsis gang i de sidste forberedelser til min datters 7 års fødselsdag den
22 jan (som også er min fødselsdag ) men hvis jeg må kigge med en
anden dag vil jeg meget gerne )

> PS: Har du set den mail jeg har sendt til dig?

Nej ikke endnu den ligger nok oppe i webmail hos yahoo da jeg har måtte
skifte min mail adr her i ng da jeg lige plustlig fik en masse spam mail >øv
bøv< jeg går op og tjækker den me det samme

Hilsen Henriette.