langsom nu....
Fra : Anet

Dato : 07-01-03 11:37

Hejsa

Hvordan kan det være at mit bredbånd er blevet noget så langsomt nu hvor jeg
har fået en linksys router på og kan jeg gøre noget ved det. jeg har to
pc´er på.
Det er det tidligere netexpress jeg har altså det der nu hedder
TDC-bredbånd.

--
Hilsen
Annette

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 07-01-03 14:23

"Anet" <anet@hotmail.com> crashed Echelon writing

> [...]
> jeg har to pc´er på.
> Det er det tidligere netexpress jeg har altså det der nu hedder

Uddyb observationen langsomt.

--
Bjarke Andersen

Fra : Anet

Dato : 18-01-03 22:58

Den downloader og sender kun med halv størrelse i forhold til i starten jeg
havde adsl.

--
Hilsen
Annette

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 20-01-03 11:32

"Anet" <anet49@hotmail.com> crashed Echelon writing

> Den downloader og sender kun med halv størrelse i forhold til i
> starten jeg havde adsl.

Hvordan ser konfigurationen af routeren ud, er der nogle hastigheds
indstillinger som er sat forkert?

Prøv evt. at tale med TDC (hvis de har leveret routeren) om de også er
kommet til at nedgradere dig.

--
Bjarke Andersen