3210 forsinket i menu
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-03-01 13:49

Hejsa alle Nokia 3210-ejere,

min telefon er meget langsom i menuerne, fx efter afsendt SMS.
Så tager lige et par sekunder at fx slette eller til man kan læse næste.
Enten vises den lige læste besked ellers er der tom skærm.

Kender andre problemet?
Kan man gøre noget ved det, eller er det bare Nokia 3210?

Min gamle Panasonic EB-G600 gør det ikke!

/Mikael

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-03-01 13:53

Mikael Nørrelund Andersen skrev:

>min telefon er meget langsom i menuerne, fx efter afsendt SMS.
>Så tager lige et par sekunder at fx slette eller til man kan læse næste.
>Enten vises den lige læste besked ellers er der tom skærm.

Jeg startede i sin tid hos Sonofon med min Audiovox. Da jeg fik
Telmore blev den noget sløv mht. til SMSer... og det er den også efter
jeg har skiftet til Nokia 3210.

Det er lidt ærgerligt, det virker som om det er SIM-kortet der
simpelthen er lidt langsommere...
--
venligst
/Lasse

http://sms.fergusons.dk/ - Gratis SMS-sender med bekræftelse!

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-03-01 20:16

> Det er lidt ærgerligt, det virker som om det er SIM-kortet der
> simpelthen er lidt langsommere...

SIM-kortet er ikke skiftet, kun telefonen.
Min brors 3310 har også samme "fejl".

/Mikael

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 08-03-01 21:33

Af de telefoner jeg har haft, har jeg også haft samme problem med at den
skal "loade" beskeden ind før den evt. kan læses/slettes.
Og min 3310 med software version 04.23 har også samme fejl.....

--
Hilsen
Bjarke

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-03-01 21:38

> Af de telefoner jeg har haft, har jeg også haft samme problem med at den
> skal "loade" beskeden ind før den evt. kan læses/slettes.
> Og min 3310 med software version 04.23 har også samme fejl.....

Jeg tror desværre ikke der noget at gøre ved det.

/Mikael

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 09-03-01 13:01

Jeg synes i det hele taget, at Nokias menuer er meget langsome. Jeg er klart
tilhænger af Nokia, men lige på menuhastighedsområdet er min nye T10'er
klart bedre end min gamle 2110'er (ok, det er heller ikke helt samme
generation).

Vh, Lars