Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pris på gammelt Nikon
Fra : Henrichsen

Dato : 07-01-03 11:31

Hvad er et Nikon FE, + et Nikkor 55 mm macro værd?
Det kan vel slet ikke betale sig at sælge hos forhandler?

På forhånd tak,
Martin.

Fra : A.I.

Dato : 07-01-03 13:17

....prøv at kig i www.denblåavis.dk det er jo altid et godt sted at samligne
brugtsalg !!!
mht. forhandler så kunne jeg godt anbefale en hvis du bor i Odense, men vil
du have den afsat skal du sikre dig at det er en butik hvor der kommer
brugtinteresserede kunder.

Hilsen Anders

Fra : A.I.

Dato : 07-01-03 13:19

rettelse, den blå avis: www.dba.dk

Fra : www.analogfoto.dk L ~

Dato : 07-01-03 17:29

Hej

Alt efter stand, og objektivets alder, mellem 1500,- og 2500,- kr.

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : ab

Dato : 08-01-03 10:34

> Alt efter stand, og objektivets alder, mellem 1500,- og 2500,- kr.

Det lyder efter min mening noget i overkanten af, hvad man kan finde ved at
se sig lidt om. Jeg købte (i forbindelse med noget foto-undervisning for ca.
et år siden) et slidt - men OK - Nikon F-hus med en 85 mm for kr. 600,- og
et F-601 m. taske, 50 mm, zoom 28 / ca. 200 mm, blitz for kr. 1.600,-.

ab

Fra : Peter Hansen

Dato : 08-01-03 23:10

Hvorhenne???

Fra : ab

Dato : 09-01-03 23:59

"Peter Hansen" <pede@moonman.com> skrev i en meddelelse
> Hvorhenne???

Gennem Gul & Gratis fik jeg kontakt til de to ejere / sælgerne i Odense og
Fredericia - men de har nok ikke flere

ab

Fra : Henrichsen

Dato : 11-01-03 23:49

Tak, men det er jo hverken et FE eller 55 macro, vel?

Fra : Toke Pedersen

Dato : 07-01-03 12:45

Prøv om du kan finde det på foMAG listen

http://www.fotomagazin.de/

VH Toke

Fra : Thorkild Nyholm

Dato : 12-01-03 17:55

Hvilken stand er grejet i? Skrammer, buler, funktioner - alder?

Fortæl lidt!

Hilsen, Thorkild

Henrichsen <mkhenrichsen_@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e1aac4d$0$127$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...