mangler et godt musik nr. som underlægning~
Fra : torben jensen

Dato : 07-01-03 10:54

jeg er ved at redigere noget video hvor jeg vil ligge noget godt musik på
som underlægningsmusik det må godt være lidt sjovt! har du nogle forslag ?

Torben - skriv en tråd her

Fra : Jacob E

Dato : 07-01-03 13:16

"torben jensen" <tj@konsult.dk> wrote in message
> jeg er ved at redigere noget video hvor jeg vil ligge noget godt musik på
> som underlægningsmusik det må godt være lidt sjovt! har du nogle forslag ?

Kan varmt anbefale cd'en "Instrumental Moods", som er en samling af "sjove"
instrumentalnumre, bl.a. nogle af dem som de bruger i "Strax" på P3. Er
sikker på du kan finde noget brugbart.

Mvh Jacob E.

Fra : Martin Petersen

Dato : 07-01-03 17:08

"torben jensen" <tj@konsult.dk> skrev i en meddelelse
> jeg er ved at redigere noget video hvor jeg vil ligge noget godt musik

> som underlægningsmusik det må godt være lidt sjovt! har du nogle
forslag ?

Temaet fra Benny Hill?

- Martin

Fra : Martin Helbo

Dato : 07-01-03 19:54

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse

> Temaet fra Benny Hill?

Nemlig, ville jeg også have foreslået!

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-01-03 17:38

torben jensen <tj@konsult.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e1aa3c9$0$119$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> jeg er ved at redigere noget video hvor jeg vil ligge noget godt musik på
> som underlægningsmusik det må godt være lidt sjovt! har du nogle forslag ?
>
> Torben - skriv en tråd her
________

Kendingsmelodien til tv-kommedieserien "Skum" (Soap)

Den der Fleksnes-sang hvor han synger "DÆ OHHHH"

Eller den fra "Muppet Show" MANA MANAA"

Hilsen Åge

Fra : Robert Piil

Dato : 07-01-03 20:18

On Tue, 7 Jan 2003 10:53:57 +0100, "torben jensen" <tj@konsult.dk>
wrote:

>jeg er ved at redigere noget video hvor jeg vil ligge noget godt musik på
>som underlægningsmusik det må godt være lidt sjovt! har du nogle forslag ?

Hvad som helst (næsten) med Spike Jones

--
Robert Piil
http://piil.org

Fra : hylstar

Dato : 07-01-03 22:50

"torben jensen" skrev d. 07-01-03 10:54 dette indlæg :
> jeg er ved at redigere noget video hvor jeg vil ligge noget godt musik

> som underlægningsmusik det må godt være lidt sjovt! har du nogle
forslag ?

"Ragtime" med Eminem - det er en rigtig rigtig sjov klaver-udgave af
"Without Me", hvor hastigheden er sat op...
Fik den på mail, så mon ikke den findes derude...

http://www.kandu.dk/

Fra : Troels

Dato : 07-01-03 23:16

> "Ragtime" med Eminem - det er en rigtig rigtig sjov klaver-udgave af
> "Without Me", hvor hastigheden er sat op...
> Fik den på mail, så mon ikke den findes derude...

Hvis man skal finde den skal man vist lede efter Freelance
Hairdresser -Marshall's been snookered

/Troels

Fra : Robert Eriksen

Dato : 07-01-03 22:52

torben jensen wrote:

> jeg er ved at redigere noget video hvor jeg vil ligge noget godt musik på
> som underlægningsmusik det må godt være lidt sjovt! har du nogle forslag ?

Hvis det ikke behøver kunne bruges direkte men du er frisk på selv at
klippe/klistre lidt kan du måske bruge noget af Video Kids - Woodpeckers
From Space

/Robert

Fra : Peter Fleinert

Dato : 08-01-03 13:48

Hvad med det stykke musik de bruger som underlægningsmusik i Katapult, det
må jo være oplagt.
Perrey & Kingsley: Swan's Splashdown.
Det er jo også brugt i Kaj og andreas som baggrundsmusik, så det er jo
rimeligt oplagt.
Venlig hilsen Peter.

Fra : MP Jakobsen

Dato : 10-01-03 01:03

"torben jensen" <tj@konsult.dk> wrote in message
> jeg er ved at redigere noget video hvor jeg vil ligge noget godt musik på
> som underlægningsmusik det må godt være lidt sjovt! har du nogle forslag ?

Mr. Bungle har lavet noget temmelig syret musik. De har bl.a. taget nogle
gamle film-klassiker-soundtrack og spillet dem i en hel anden stil end hvad
de er skrevet til. Eksempelvis temaet til Pink Panther i Ska Punk eller
Starwars som funk der glider over i heavy. Meget syret, meget
underholdende...

MP